Problem med 3-leder LVDT

• Thread starter fuzzycontrolfreak
  • Start date
F

fuzzycontrolfreak

Guest
Hej alle, jeg arbejder på et projekt, hvor jeg ved hjælp af en LVDT til præcis measurments af en lineær ventil forskydning. Problemet er, at jeg ikke har nogen dokumentation relateret til sensor, og jeg har ingen idé om den rigtige ledninger. Jeg har tre terminaler, der kommer ud af ventilen, hvoraf to er kortsluttet, og synes at være de input spolen. Ved trial and error, konstaterede jeg, at ved at anvende den AC-signalet på tværs af disse terminaler, er en DC-udgang genereret på tredje terminal med hensyn til jorden (som er en af ​​de to terminaler af input spole). Denne DC-spænding har en række 250mV, og har et meget lavt signal støjforhold. Det gør mig usikker på om jeg går i den rigtige måde, det synes der er en integreret signal conditioner, der giver mig denne DC-udgang, men jeg er endnu ikke sikker på, og jeg har ingen idé om LVDT er med tre ledninger (at bemærke, at en DC indgangsspænding producerer ingen reaktion enten). Den LVDT er tjekkiske lavet, og ingen dokumentation er tilgængelig overalt, kunne nogen behage hjælp mig med mit problem, jeg har prøvet alt, og det synes jeg er næsten helt tabt. Tak mange gange for din hjælp ...

Hey ven, hvilken type signal conditoning din hjælp? Er du bruger en analog teknik med AD598/AD698? eller kontrol digitalt .... Sig mig, så vi kan komme i tanke om mulige problemer, der kunne opstå hey jeg arbejder på noget lignende samme projekt nu. så lader vi gøre nogle videndeling dette vil hjælpe dig og mig. tak u

Jeg har ikke hørt om en LVDT har 3 ledninger der er tre veriaties af LVDT'er er tilgængelige 4-leder LVDT - sekundærerne forbindes i serie modsætning tilstand 5-wire LVDT - der sekundært på cetre tryk 6 wire LVDT - to isolerede sekundærerne sørg for, din LVDT er rigtige. Se datablad for det, vil det være en hjælp til dig

Søg efter '3 wire LVDT 'på Google. Der er masser af resultater. Keith

ok Keith Men synes, 5-leder LVDT de er kald som 3-leder LVDT. wire 1, 2: primær excitation wire 3, 4: sekundære udgange Wire 5: center tryk wire har jeg ret? Jeg tror, ​​få producenter kalde 5-wire LVDT som 3-leder LVDT

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Indlæg tilføjes 07:47 -------- - Forrige post var på 07:43 ----------</span></span>
Søg efter '3 wire LVDT 'på Google. Der er masser af resultater. Keith
Hej Mr. Keith kan du hjælpe den synkrone fase demodulation i AD698 signalbehandling enhed? Jeg could'nt stand til at forstå, hvor fasen oplysninger er afkodning. Det plejede overførslen fungere som A / B. Kan du fortælle mig, hvordan fase demodulation finder sted? tak u

Men synes, 5-leder LVDT de ringer som 3-wire LVDT
Der er også sensorer, der har tre terminaler, uden en separat exitation port. Gennemgå de respektive producenter manualer. Universal signal balsam bør være i stand til at beskæftige sig med alle former for sensorer, 3 - 5 ledere forbindelse ordningen. PS: Det virker som om du ikke har læst AD698 datablad grundigt. Figur 7 er f.eks viser en tre-wire LVDT forbindelse ordningen.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Indlæg tilføjes 09:41 ---------- forrige indlæg var på 09:23 ----------</span></span>
Jeg tror din LVDT kan have signalbehandling inside
Dette er tilsyneladende tilfældet med transduceren betegneren i den oprindelige 2007 indlæg.

hej FVM kan du give mig en kort forklaring på, hvordan [color = "red"] synkroniseringsfase følsomme demodulation [/color] finder sted i den universelle signalbehandleren AD698? Jeg blev forvirret på det indre IC drift.

Du kan se operationen princip i blokdiagram figur 6. Det er dybest set multiplicere tegnet af henvisningen indgang med A-og B-signal input og low-pass filtrering produktet. Forestil dig en sinus indgangssignal. Hvis det er i fase med reference (0 grader faseskift), at produktet er et full-bølge udbedret sinus, og filteret output en maksimal positiv DC spænding. En 180 graders signal vil give maksimal negativ demodulerede signal. Ved 90 graders indgang fase, er tegnet tændt på sinus toppe, den filtrerede middelværdien ist nul.

Jeg ved ikke meget om LVDT 's, men fandt denne artikel skal være til nogen hjælp

Hele denne lokalitet synes at være temmelig tvivlsom. Det viser bare, du skal ikke tro alt hvad du ser på internettet! Keith.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back