F
fuzzycontrolfreak
Guest
Hej alle, jeg arbejder på et projekt, hvor jeg ved hjælp af en LVDT til præcis measurments af en lineær ventil forskydning. Problemet er, at jeg ikke har nogen dokumentation relateret til sensor, og jeg har ingen idé om den rigtige ledninger. Jeg har tre terminaler, der kommer ud af ventilen, hvoraf to er kortsluttet, og synes at være de input spolen. Ved trial and error, konstaterede jeg, at ved at anvende den AC-signalet på tværs af disse terminaler, er en DC-udgang genereret på tredje terminal med hensyn til jorden (som er en af de to terminaler af input spole). Denne DC-spænding har en række 250mV, og har et meget lavt signal støjforhold. Det gør mig usikker på om jeg går i den rigtige måde, det synes der er en integreret signal conditioner, der giver mig denne DC-udgang, men jeg er endnu ikke sikker på, og jeg har ingen idé om LVDT er med tre ledninger (at bemærke, at en DC indgangsspænding producerer ingen reaktion enten). Den LVDT er tjekkiske lavet, og ingen dokumentation er tilgængelig overalt, kunne nogen behage hjælp mig med mit problem, jeg har prøvet alt, og det synes jeg er næsten helt tabt. Tak mange gange for din hjælp ...