Problem med Gadu-Gadu - kan ikke logge ind

R

Robert 1960

Guest
Hej!
Windows Vista 64-bit - problemet er at jeg ikke kan logge på gg - gg7 enten eller de nye gg - indtast din adgangskode og skrig, som er forkert, kan du prøve at inddrive og indtast den e-mail-adresse og skrig, at ugyldig e-mail-adresse - hvad man skal gøre for at det åbnede i august?Og dette sker kun på ét system, fordi de er installeret på en af udarbejdelsen to - en er min, og de andre børn, så ingen ingen stege!
Med venlig hilsen!
Robert

Der er ingen mulighed for at gribe ind i et system af passwords gemt på eksterne servere (dvs. servere GG).Det er formentlig derfor, du er galt i dit password.Måske når du har indstillet adgangskode for at få adgang til stationens hjemmeside, og det er til at logge på en server, gemmes i programmet.Prøv at logge ind på WebGG og se, om at gå.

Således hh køre på dette system på arbejdspladsen og gå til indstillinger som f.eks gg og åbenbaring af programmet preview den password er indtastet.

Hej!
På den anden sytemie fungerer normalt, med en adgangskode, og hvor går jeg til gg se det?
Med venlig hilsen!
Robert

Kontroller at Caps Lock ikke er trykket, dvs hvis du ikke har konverteret til store bogstaver eller en anden tastaturlayout.Gælder kun for GG, eller set på andre sites np.Forum er ok?

i gg Gadu-Gadu menu-> indstillinger.Med denne adgangskode, vil det blive skjult og bør være en forsmag på programmet, såsom åbenbaring.

Hej!
Jeg prøver og intet exit - den åbenbaring eller ej showet!
Med venlig hilsen!
Robert

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back