Problem med helikopter johen Deere 6710 (PC)

Z

Zbyszek6000

Guest
Hej, behage hjælp i johen Deere 6.710 mejetærskeren ikke ønsker at tænde skærpe knive, signalet er fodret med billboards, men har ingen effekt.Niedizla også tomme opskæring apparat, der giver løbende til spolen lewno August apratura kører.Hvad der kunne ske med din computer??Jeg viser fejlkoder 228E, 207E forklaret, men det er tavse i dem nyttige.
 
om poradziłeś beskæftige sig med denne svaghed har et lignende problem
 
Det første problem var fører poprzegryzaly mus, vi senere nåede Kolbe fordi nogen trak blev indsat i kontakten apparater, der skal kunne fungere (vedvarende kontakt), senere vi niedzialal metaldetektor (en pause i omkredsen af en fusion dkoladniej) og Statni problem, at vi fandt det temmelig triviel løs slange, der når klemme.Indsættes efter 2 [minutter]:er den samme som denne husker.
 
det havde en dejlig rod i elektroteknik.vores cheder stopper, som om opdage metal, men ikke metal, nej, jeg har en bog med koder for model 6650 6750 6850 6950 som noget, du ønsker at skrive.
 
Jeg udtænkt den fætter, da jeg bad, jeg osobisie denne maskine ikke har, så jeg får brug for noget lignende, at jeg skriver.
siweci kontrol eller august eller sådan noget med påviste metal?
Måske et sted et stykke metal placeret mellem sensorer og stopper, og måske endda slidt ujævnt deri, men uden trommer har enhver kortslutning til stel.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top