Problem med Spartan

D

djolestojic

Guest
Jeg bruger spartansk XCS10, og jeg har problem at indføre enhver form for flip-flop i design (som et element, eller gennem VHDL) - grundlæggende compileren ikke genererer nogen form for fejl, men jeg ikke får passende svar fra chip.

Kan nogen hjælpe.Tak.

Skriv dit HDL-kode, så vi kan se, hvad der
er galt.Også som syntese værktøj bruger du.

Hej!

Har du prøve at simulere dit design funcionality.Som rødbeder sagde efter din kode.Bart

djolestojic wrote:

Jeg bruger spartansk XCS10, og jeg har problem at indføre enhver form for flip-flop i design (som et element, eller gennem VHDL) - grundlæggende compileren ikke genererer nogen form for fejl, men jeg ikke får passende svar fra chip.Kan nogen hjælpe.
Tak.

Jeg synes at have fundet, hvad der var problemer - måske det kunne være til nogen hjælp for nogen.

Jeg bruger Foundation 3.1 software til Spartan design, og jeg er programing det via JTAG port til udvikling årsager.Jeg har simuleret design og det fungerede korrekt.Men når jeg prøvet det på chip det mislykkedes.

Jeg troede, at problemet var med START komponent, men det viste sig, at de krævede operation var at selecet option 'C3' i Gennemførelse-> Options-> Configure-> Aktivér udgange!??Jeg forsøgte at finde ud af hvad det acctulay betyder (i Spartan datablade), men de foreliggende oplysninger ikke var tilstrækkelige til at komme med nogen konklusion.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back