Problem med USB til RS232 kabel

V

vigneshwar_ramar

Guest
Hej til alle rigtig god dag. Jeg bruger Laptop med W7 OS. Jeg arbejder med P89v52 MC. Jeg har en USB til RS232-stik, men det does'nt fungere korrekt. Kan nogen hjælpe mig med at løse det

Hej til alle rigtig god dag. Jeg bruger Laptop med W7 OS. Jeg arbejder med P89v52 MC. Jeg har en USB til RS232-stik, men det does'nt fungere korrekt. Kan nogen hjælpe mig med at løse det
Hvad er det præcise problem? Kan du beskrive? Du sender fra pc og MCU ikke Modtag? Det modsatte? Både? Du kommunikerer gennem skik PC software eller en kommerciel terminal software? Er du 100% sikker på, at problemet er kablet? Har du driverne installeret? Også har du udføre loopback-test med dit kabel? Se dette indlæg ud til loopback-test: Håber det hjælper.

når du tilslutter din USB til seriel stik betyder det vises på listen over enheder, f.eks klikke på Kontrolpanel og derefter System derefter Enhedshåndtering

Rigtig god dag. Jeg installerede PL2303 Prolific driver, men når tilslutte USB til seriel kabel kan enheden ikke vises på enhedslisten, der er problemet.

Jeg havde dette spørgsmål før med min laptop, så jeg købte en Keyspan og det har aldrig svigtet mig. Til dit problem, kan du prøve at geninstallere driver. Hvis det ikke bliver opdaget i Windows, så kunne det være et problem med konverteren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back