Problem om ISE

K

kjtom

Guest
Jeg mødte en fremmed problem.
Jeg kompilere (systhesis, sted og rute) ved ISE i en coumputer.
Og hente resualt i FPGA.Det fungerer korrekt.
Men jeg kompilere den samme kilde kode i en anden computer.
Og hente resualt i FPGA.Det arbejde forkert.

Anybody opfylder denne betingelse?

Hej,
Jeg har stødt på sådanne problemer ved hjælp af ISE-softwaren.
Er ISE versioner nøjagtig det samme?Hvis ikke forsøger at bruge
til både pc'er den version, hvilke programmer de FPGA korrekt ...
Nogle gange blot en ISE opdatering gør forskel ...

pmat

dette er, hvorfor du bør ikke bruge nogen GUI til at arbejde på et projekt, som du ønsker at genbruge på en anden pc på et andet sted senere-on.Brug scripting i stedet (en software-udviklere har også).Ved hjælp af en GUI gør det virkelig vanskeligt at re-producere alle de indstillinger, du brugte @ det oprindelige pc.

Til dig 'problem': forskelle mellem GUI-indstilling definitivt vil resultere i en anderledes gennemførelse - men ...

Hvis dit design er functionall korrekt, opfylder alle timing begrænsninger, timing-problemer er "komplet" (glem ikke I / O-timing!), Og du descibed alle dine ur-domæne-overfarter korrekt, så dit design "bør" arbejde selvstændigt fra den maskine, du brugte.(erfaring fra mere end 5 år ved hjælp af ISE).
Når vi havde spørgsmål som de overtrådte du beskrevet, en af betingelserne ovenfor var.

(Det er årsagen meget nemmere at skyde skylden på værktøjet)

Hej, pmat.
Tak for din hjælp.
Jeg sørg for ISE version er den samme i de to computer.(version 8.2i, ansøgning version I.31).Lagt efter 10 minutter:Hej, JFrensch.
Tak for din hjælp.
Jeg er enig med dig "Det er årsagen meget nemmere at skyde skylden på værktøjet", især kildekoden er de samme.

Jeg tjekke advarsler i hvert trin (ingen fejlmeddelelse).Jeg kan ikke finde forskellen.

Kan du give mig nogle oplysninger om scripting flow for ISE?
Jeg vil gerne prøve det.

Hi kjtom,

tror, skal du hen i den forkerte retning, og scipting på sin egen ikke vil sandsynligvis løse dit problem!
Engang, vi ser disse problemer også - men i 90% af alle tilfælde årsag er
a) manglende begrænsninger
b) forkert begrænsninger (=> tjekke din timing-rapport efter PAR)
c) falsk ur-domæne passage

Scripting er gjort for "reproducability" i almindelighed, men i modsætning vil løse et problem, som din

Held og lykke
Jochen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back