problem om loadpull simulering i ADS

B

Boowei

Guest
Hej venner! Jeg ønsker at gøre en loadpull simulering i ADS som følgende projekt. Jeg ved ikke, hvordan man får s11_rho og s11_center? Tak.

S11_rho og S11_centre svarer til smeden chart område, hvor du vil feje, bør du prøve at indstille smeden chart center for begynder med en stor S11_rho. du kan prøve alle smeden chart.

Hej jayce3390 jeg stadig ikke ved, hvordan man gør, kan du gøre det i mit projekt? Tak.

S11_rho = 0,9 S11_center = polar (0,1, -180), for eksempel

Hej jayce3390 Hvordan får man disse (S11_rho = 0,9 S11_center = polar (0,1, -180))? Hvis jeg ændre LDMOS MRF281 til MRF282, hvordan kan jeg få den S11_rho og S11_center? Tak.

Disse værdier er ikke knyttet til transistor, dette er for fragten sweep. Ved første load pull gang du sætter værdier, der gør det sweep store og efter flere belastning pull simuleringer du vil begrænse et lille område på smeden chart hvor du vil finde den optimale belastning for din enhed. Disse værdier er ikke fastsat, de tjener til at lokalisere centrum og radius af cirklen område (i smith chart), hvor belastningen vil feje.

mand, der er en PPT præsentation i ADS dokumentation om lasten Pull setupreview det det vil hjælpe u khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back