problem omkring LDO!

F

flying591

Guest
hej alle

I en LDO kredsløb, jeg ændre værdien af de ESR resistens, bør det kun ændre nul som er genereret af Resr.but på nogle værdier, den ikke blot ændre nul BU også ændre stangfiskerfartøjer.Desuden er den ændrede stangfartøjer har imaginære del.
hvorfor??
for denne pol, hvordan erstatning?
Tak på forhånd for noget svar, der kan hjælpe mig!

flying591 wrote:

hej alleI en LDO kredsløb, jeg ændre værdien af de ESR resistens, bør det kun ændre nul som er genereret af Resr.but på nogle værdier, den ikke blot ændre nul BU også ændre stangfiskerfartøjer.
Desuden er den ændrede stangfartøjer har imaginære del.

hvorfor??

LvW wrote:flying591 wrote:

hej alleI en LDO kredsløb, jeg ændre værdien af de ESR resistens, bør det kun ændre nul som er genereret af Resr.but på nogle værdier, den ikke blot ændre nul BU også ændre stangfiskerfartøjer.
Desuden er den ændrede stangfartøjer har imaginære del.

hvorfor??

Hi flying591,

Desværre er jeg ikke bekendt med HSPICE og dets PZ analyse.
Men jeg mener, billedet Resp.Deres problem er ikke klart, ved hjælp af denne analyse, da alle poler og nuller af hele kredsløb er vist - også alle ikke-dominerende værdier stammer af transistorer.
Hvad med en simpel ac-analyse viser de faktiske frekvensgang og virkningen af dominerende poler og nuller?Jeg håber, situationen derefter vil blive meget tydeligere.
Hilsen

LvW wrote:

Hi flying591,Desværre er jeg ikke bekendt med HSPICE og dets PZ analyse.

Men jeg mener, billedet Resp.
Deres problem er ikke klart, ved hjælp af denne analyse, da alle poler og nuller af hele kredsløb er vist - også alle ikke-dominerende værdier stammer af transistorer.

Hvad med en simpel ac-analyse viser de faktiske frekvensgang og virkningen af dominerende poler og nuller?
Jeg håber, situationen derefter vil blive meget tydeligere.

Hilsen

flying591 wrote:af den måde, jeg ønsker at simulere fase margen på LDO, kan jeg simulere kredsløb som vist i kredsløbsdiagram?

Flying

Jeg så din kreds.Jeg tror du vil få alvorlige problemer med at sikre nok fase margin med dette kredsløb for alle hjørner.Du har tre store gevinst stadier ... hver vil generere en pæl.

Den eksterne kondensator i din simulation er 10u men det kan ændre sig med helt op til / - 50% på grund af temperaturen.Kontroller for variationer i dens værdi.

Yderligere, har du brug for en model for IO / PIN parasitter, som kan have en stor indflydelse på stabiliteten og kredsløb ydeevne.

Ønsker dig held og lykke

Sachin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back