Problem, Please hjælp!

H

hassan1980

Guest
For to år siden, byggede jeg en inverter fra DC til AC 12 til 220 bruger 12 * 2N3055 og jeg brugte 4047 til Oscilator da jeg nu vil bruge Mosfet transistorer i stedet for 2N3055 som de er IRFZ44 med oscilator 4047 så når jeg tilslutter på + for 4047 kredsløbet de to mosfet transistorer er eksplodere, ville du så lad mig vide, hvad er problemet? Jeg venter Deres hjælpsomme svar

bedes du sende dit kredsløb ..... fordi jeg mener, at der er et problem på grund af den aktuelle drev .... Hvis du sender kredsløbet, så ville det være let at finde problemet ....

[Quote = A. Anand Srinivasan] bedes du sende dit kredsløb ..... fordi jeg mener, at der er et problem på grund af den aktuelle drev .... Hvis du sender kredsløbet, så ville det være let at finde problemet ....[/quote] Dette er det diagram:

den opamp er sourcing og synker nuværende og dette er, hvad skader MOSFETs .... Jeg tror, hjælp BJT er en bedre idé ... måske du kan bruge en cap mellem din MOSFETs Tor og jorden, men som ville bremse dit kredsløb meget dårligt ....

[Quote = A. Anand Srinivasan] den opamp er sourcing og synker nuværende og dette er, hvad skader MOSFETs .... Jeg tror, hjælp BJT er en bedre idé ... måske du kan bruge en cap mellem din MOSFETs Tor og jorden, men som ville bremse dit kredsløb meget dårligt ....[/quote] Dearfriend, jeg vil bruge mosfet transistorer har du en skematisk for osciolator og føreren.

skævhed i MOSFETs så påvirke kredsløbet tager sig af den strøm ....

bedre mulighed er at bruge MOSFET Driver IC eller u kan lm 3525 ic

u kan bruge lm3524 som oscillater og dont glemmer at justere de døde tid, som vil justere ved at sætte en forudindstillet på pin no. 9 ud af 3524

Hej. Jeg er travlt med det samme projekt og også bruge IRFZ44. Lucky, når de søger jeg kom til denne ... Lad mig vide, hvis du har et kredsløb, der kan drive mosfet uden problemer. Hvor mange MOSFETs har du i parallel?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back