Problem programmering VirtexE i ISE 5.2

J

jelydonut

Guest
Jeg har det problem, hvor jeg kan sammenfatte og generere en. Bit fil, men når jeg forsøger at bruge virkning at programmere virtexE via JTAG Parallel III kabel Jeg får en fejlmeddelelse om, ..

Fejl: Bitstream: 2 ..... msk ikke specificeret lokalitet.

Jeg har problemer med at finde ud af, hvorfor dette er forekommende eller endog hvad de skridt ville være at oprette programmerings-fil og programmere enheden.

Alle har en idé om, hvad im gør forkert?

jelydonut

Tajwańska firma HTC zapowiedziała już dawno, że jej produkty otrzymają aktualizację do Androida 5.0 Lollipop. Teraz do sieci trafiły pierwsze screenshoty, na których widać jak nowy Android może prezentować się w praktyce.

Read more...

Jeg tror masken er kun anvendes til kontrol, så hvis du fravælge "verificere", når du går til programmet enheden det kunne arbejde.Den. Msk-filen er oprettet, når du gør bitgen - sørg for, at det er i den samme mappe (og det samme navn som) din bitfile når du program.

I menuen med valgmuligheder for design manager
gøre det muligt for readback valgmulighed i "Konfiguration Template"
til at generere. msk fil sammen med. bit file.put disse
to fil sammen mens u program.

Sathiya

Jeg har mistanke om, at filen ikke er den rigtige for jtag konfiguration.

Den bedste måde at skabe den rigtige fil, hvis du ikke er fortrolig med bitgen, promgen osv. ..iværksætter dem fra ISE, så hvis dvs du vil konfigurere FPGA i JTAG mode, en gang, at du er færdig med det par, du vælger i "Opret programmering file" den JTAG Programmør fra lanceringen værktøjer, så ISE konfigurere bitgen i Det rigth måde.

Hvis du ønsker at gøre det i hånden, skal du vælge den JTAG ur som start-up-muligheder i det skabe PROG.Arkivmenuen.

in the programming dialog box.[/b]

Jeg tror mastodonten er rigtigt, Fravælg "bekræft"
i programmeringen dialogboksen. [/ B]

vha. ISE 5.2, ved defaullt, vil det ikke genererer. msk for Verifiziere

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back