problemer med tc7107 simulering

B

B-Nogart

Guest
hej ¡¡Jeg forsøger at simulere standard datablad kreds af denne IC med Proteus, men har problemer, fordi de udgange er altid i grå under simuleringen, og jeg ændre Vin men altid den samme. I dont have erfaring med Proteus, og jeg ved ikke, om jeg gør noget forkert. Dette er kredsløbet. thaks for din hjælp ¡¡
defaultvui.jpg

[Quote = B-Nogart] Hej ¡¡Jeg forsøger at simulere standard datablad kreds af denne IC med Proteus, men har problemer, fordi de udgange er altid i grå under simuleringen, og jeg ændre Vin men altid den samme. I dont have erfaring med Proteus, og jeg ved ikke, om jeg gør noget forkert. Dette er kredsløbet. thaks for din hjælp ¡¡
defaultvui.jpg
[/quote] hvilken version af Proteus, du bruger i nye udgivelse denne fejl er blevet rettet hensyn Fragrance

Jeg bruger Proteus 7,2 SP6. Jeg forsøger at opdatere og skrive igen ¡¡takker dig ¡Hej igen ¡Jeg prøvede det samme kredsløb i Proteus 9,5 SP3 og intet, lysdioder aldrig ændre sig. du kan du teste filen i din Proteus og fortælle mig? PD-> når jeg stopper simuleringen vises dette indlæg: Pin 'GND' er ikke modelleret Pin 'OSC1' er ikke modelleret Pin 'OSC2' er ikke modelleret Pin 'OSC3' er ikke modelleret dette er normalt? tak for din tid ¡¡

Hej ¡Jeg forsøger nu med Proteus 7.4 og 7.5 og ingenting. tha udgange på TC7107 er altid i grå og lysdioder aldrig ændre sig. Dette er en fange af kredsløbet
againitk.jpg
kan du hjælpe mig ^ ^ tak

Det er vanvittigt, jeg laver `det samme, og intet ... Er der nogen der har en juridisk version af Proteus og kan downloade denne faste problemet direkte fra labcenter? : Cry:

[/B] efter download ic7107 nyt. Dll, brugte jeg Proteus 7,7 SP2 kan nogen hjælpe mig med at løse sir.

efter download ic7107 nye dll, brugte jeg Proteus 7,7 SP2 kan nogen hjælpe mig med at løse sir
hey;. Du ordne det, alt hvad du kan gøre, er at gøre le korrekt hej og lav spænding. skalaen Whit RV2 og sætte en AETR conector til pin 32, fordi du har brug for everting med samme reference. efter indlæg af dll og mapperne bibliotek og modeller:. D PD. nogen kan simulere lm2907 af 8 pins

Jeg fik samme problem PIN 'GND' ikke modelleret PIN 'OSC1' ikke modelleret PIN 'OSC2' ikke modelleret PIN 'OSC3' ikke modelleret det gør ondt, hvordan skulle jeg løse det: (

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back