Problemet med 200A batterilader 12V/24V ...

J

jiro keat

Guest
nu har jeg en batterioplader 12V/24V output er (position ved 12V) er omkring 30V (position ved 24V) er 60V. inputtet er 240V. sådan kan oplade 24V batteri? hvis afgift hvad vil der ske?

Det er bare rå / billigt regulering, som afhænger af batteriets at holde spændingen. Batteri ikke rigtig pleje, så længe du holder det køligt (som på 4800W, kun en del af det taget ud som kemisk energi, bør ikke overlades til tilfældighederne).

output er problemet ... er transformeren har problemer? normalt output er hvor mange?

HI, Har du målt det på åben udgang eller med et batteri? K.

[Quote = karesz] Hej, Har du målt det på åben udgang eller med et batteri? K. [/quote] Hej, jeg vil ingen foranstaltning med batteri ... Jeg har målt i åben udgang ... Resultaterne er (ved position 12V = 31V) (position 24V = 60V), mit batteri kun 12V jeg har allerede bruge foråret til at indlæse det, amp er normalt, men jeg ingen forbindelse til batteriet i ting batteriet vil brænde eller eksplosion

Hej, Kan du anvende pls nogle belastning, dvs 2 lamper / pærer danne en bil i seriel (parallel afhængig af dit tændt modus) tilslutning og så foranstaltning? De 40/50W pærer dobbelt parallel er på 12 V ca 50% belastning for din oplader (hvis Im korrekt:. Til 200A batteri, du vil have en cahrging strøm på ca 20A) og så skal din Apparat en relativ intelligent output værdi deliver_otherwise give det tilbage PLS (efter min mening) ... Hvad betyder pls "Jeg har allerede bruge foråret til at indlæse det,"? K.

Jeg bruger en fjeder til at indlæse opladeren til at teste forstærkeren fungerer eller ej ... nu er mit problem er opladeren kan oplade til en 12/24V batteri eller ej? som din oplevelse u mener kan oplade batteriet?

Hej, hvad jeg kan forstå, U har 200AH batteri, men en anden ting, som jeg ikke kunne forstå, er, om batteriet er 12V eller 24V. Du skal oplade batteriet C/10 hastighed. Jeg forstod, at dit batteri ikke oplades kan være, at problemet er på indfyldningssiden. Du er nødt til at styre spændingen til 12V batteri og giver 14,2 v batteri spænding grænse og 20A Batteri strømgrænse. End det tænkes fint. Håber det nyttige for dig. Regards Chanchal

[Quote = chanchal.chauhan] Hej, hvad jeg forstår er U har 200AH batteri, men en anden ting, som jeg ikke kunne forstå, er, om batteriet er 12V eller 24V. Du skal oplade batteriet C/10 hastighed. Jeg forstod, at dit batteri ikke oplades kan være, at problemet er på indfyldningssiden. Du er nødt til at styre spændingen til 12V batteri og giver 14,2 v batteri spænding grænse og 20A Batteri strømgrænse. End det tænkes fint. Håber det nyttige for dig. Regards Chanchal [/quote] HI Chanchal mit batteri oplader er 12V og 24V, det har kontakten skifter ... 2WAY .. Jeg fordybning oplade et batteri endnu ... Jeg skræmme vil brudt batteriet eller opladeren .. Jeg tror ikke indfyldningssiden, u tror er min transformer har problemer? positionen 12V outputtet 30V ... det er ikke normalt rigtige? og 24V output er 60V ..

Du ser, som jeg skrev: deres er loadless udgangsspændinger! Måske er din oplader er en litle lidt utraditionel (Jeg vil say_BAD), hvis dont have en belastning. Ths var grunden til at jeg skrev: du har brug for nogle belastning (lamper eller modstande) for at kontrollere it_maybe med en samll belastning vil det blive reguleret (eller på begynde at realer voltages_I antage, dvs ved 15-16 V til 12V modus_but selv, med en del belastning! Tjek det pls. K.

ok ... men normalt loadless output skal være normalt ved 14.5V lignende, ... hvis lad os sige jeg bruger en modstand til at indlæse det, hvor mange ohm og watt jeg nødt til at bruge?

Ja, normalt, men whats dag normalt? :) Ellers afhænger hver gang form, realiseres interne kredsløb ... Du svarede mig ikke på mit spørgsmål (nogle ældre), er det en 200A oplader eller en oplader til 200Ah batteri? Først betyder en ladestrøm på 20 (sidst 10) A, senere endda dvs 200A ... Læg modstand til 12v (nominel opkrævet spænding = at14.5V) er Rbelastning = 14.5V/20A = 2.9Ohm Hvis du anvender en modstand på 3,3 ... 4,7 Ohm, med P = 50W med nogle køleplade! Du vil være på den højre side ... Alt for 17 .. 20A opladning / læsning og kun for kort tid check og være forsigtig med aftagende hede!. K.

SRY ..., der er 200A batterilader .. ok ... og nu er min oplader er 200A, så jeg skal bruge 29 ohm modstand?

Jeg tror, ​​det OK, hvis du vil teste det ikke med fuld last ... Så er for mig altså en 2,2 Ohm for 200A/12V oplader (ved 10% forbelastning) en god compormise. K.

hi karesz Hvordan har opladningen afsnittet går? Regards Chanchal

Hej, jeg vil NOE er min transformer problem nu ... du kender alle transformer som tæller transformer spole?

Hali, Kan du forklare, pls, hvad du kender og har brug for endnu? K.

Min transformer er forkert tælle igen åh spolen ... så behøver gentage transformer ... u vide om det ... designe transformeren

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back