Problemet med at bruge VPWLF parameter for at tilføje støj i Cadence

A

atieh

Guest
Hej gutter, jeg arbejder på et projekt til design invertere, der r tolerante over for støj. Jeg har allerede designet banen, nu er jeg nødt til at tilføje støj til min kredsløb og vise, at de opnåede kurver vil være tolerante over for støj. for denne matther jeg bruger den VPWLF parameter i kadence, jeg har genereret data fra støj ved hjælp af Matlab. Jeg har kopieret floating point data til en notesblok tekstfil (1000 point). da min spænding er fra nul til 1v. støjen data er fra -0,5 til 0.5V. og så har jeg tilføjet VPLWF parameter til hver transistor i standard inverter kredsløb, og jeg tilføjede placeringen af notesblok fil til VPWL filnavnet. men da jeg ville løbe min kreds I står over for fejl. det siges, at fejl i tråd en af tekstfilen. så har jeg tilføjet DC spænding, periode, og forbigående tid i parameter ejendomme. så den ændrede fejlen til "twidth er ikke specificeret eller er forkert". Jeg spillede lidt rundt, og jeg fandt ud af sin grund af den periode, jeg slags forvirret nu. kan u plz fortælle mig, hvad skal jeg præcist gøre med denne parameter (vpwlf)? Jeg er virkelig glad ur hjælp. thx atieh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back