programmering automatiske montage-maskiner

C

chenx

Guest
hej!
Jeg vil gerne vide det mest hurtig proces for programmering automatiske montage-maskiner (for PCB).
Hvad betyder en maskine brug for?koordinaterne for hver pin, midterpositionen af SMD komponent ....
Kan jeg lave en nyttig rapport til brug i en forsamling maskine med CASTAR 5 eller PCAD?
I rapporten afhænger af maskinen, eller der er en standard rapport?

Nogen info om det vil være godt!TAK

Du skal bruge CAD-fil fra din PCB værktøj til komponent stilling.Også skal du bruge lidt tid på at læse din maskine manual, fordi der vil være en forskel mellem de forskellige manfacturers.

Kig ind i GC-Place v4.12 for denne
Fra hvem har panelisation af din PCB panel, få data tilbage af hele panelet, da det vil være mere præcise end Cadstar osv.

Fra panelet, udpakke puder til et enkelt lag, og derefter fra, at du kan automatisk scanne for komponenter, vend dem i dele & skabe P & P data.
Hele processen kan gøres på 20 min.

Cadstar kan oprette en rapport med x / y & omdrejninger osv., men rotationen vedrører orientering af den komponent, når oprettet og har intet at gøre med orientering af komponenten på maskinen, hvilket er, hvad maskinen behov for at vide.

Som sagt, at læse manualen til maskinen vil fortælle dig, hvad format sin info behov for at være i., Vil det tage din Gerber data

De fleste placering maskiner eksternt software til at behandle dine data.Som et minimum skal du x, y, rotation, side, reservedelsnummer.

Hvad skal der gøres for placering maskinen er at kortlægge kunden reservedelsnummer anbringelsen maskiner biblioteket dele, så det kan vide, hvilken vision korrektion model til brug.

Placement maskiner gemme deres egen model biblioteker fodspor, der er mest likeley aldrig det samme som brugeren reservedelsnummer.Hvis du arbejder tæt sammen med CEM du bruger, kan de måske give de oplysninger for dig.

Pads vil generere en placering fil direkte til de fleste maskiner, vil PCAD generere en placering rapport.De fleste andre PCB-pakker, som vil have deres output-filer, der skal præ-behandlet, før du lægger til placering af maskiner, som de fleste har brug for en særlig formateret fil til brug.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back