projekt: "MAGMA værktøj" Plus Floorplanning

J

jothi

Guest
Hej alle, Iam en ME, student.Here jeg har brug for en idé til mit project.Please give mig en idé. Projektets titel: "En sammenlignende undersøgelse af Floorplanning spørgsmål i ASIC Design" ved hjælp af MAGMA Tool Min professor beder mig om at grundplan og analysere de givne designkrav ved at overveje forskellige floorplanning spørgsmål. 1. Jeg er nødt til at grundplan den givne design ved at overveje område alene. 2.I skal grundplan den givne design ved at overveje driftshastighed alene. 3.Likewise jeg nødt til at grundplan samme design ved at overveje forskellige spørgsmål Jeg ved ikke, hvordan man starter mit projekt, og hvordan jeg går videre, og hvordan jeg vil komme til conclusion.If nogen kender uden tøven Please help me.please ....

jothi, gør dit hjemmearbejde og stille specifikke spørgsmål, hvis du er i tvivl. Dont forvente os at gøre dit projekt for dig .. alligevel se her for en indledende fysiske design tutorial fra magma http://www.vitalect.com/magma/

Hej jothi, kan du lære det grundlæggende i grundplan ved at læse bogen "Application Specific Integrated Cirruits" af Sebastian Smith. Sandsynligvis u kan starte med det grundlæggende og derefter gå til magma værktøj. Rgds, Pinkesh [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 44 sekunder: [/color] [/size] Hej jothi, kan du lære det grundlæggende i grundplan ved at læse bogen "Application Specific Integrated Cirruits" af Sebastian Smith . Sandsynligvis u kan starte med det grundlæggende og derefter gå til magma værktøj. Rgds, Pinkesh

Jeg tror, u nødt til at gå igennem nogle algoritmer fra saraffzadeh og wong.naturally, u kan grundplan et design for høj hastighed og også for area.when u har et design bruge indstillingerne i magma at begrænse designet til mindste område (værktøjet skal bruge en bestemt algoritme til dette). når u gøre det samme for hastighed værktøjet skal bruge en anden algo.so jeg vil råde u for at tage en prøve design som en form af en simpel processor, hvor u har nok blokke til at nå et benchmark for mindsteareal specifikation og maks. hastighed specification.then u også kan få strøm ind i billedet, hvis possible.so ur første skridt vil være at tage en prøve design i værktøjet, og derefter begynde at analysere resultaterne.

Nå det emne, at u har taget ser ud til at være ok .. men kinda det er ikke specifikke .. som u kan bringout en undersøgelse papir .. u skal have et design n sind .. som en algoritme, som u kan gennemføre på ur semi customed ASIC .. som en ASIC for DSP ansøgning .. forsøger at simulere, at algoritme med ASIC bibliotek, som u kan gives .. så u kan optimere ur design .. Somethin lignende område optimering og forsinkelse optimzation .. så u har magt optimering .. hvor i u kunne have tradeoffs, som bcomes kinda uundgåelige .. Somethin af denne slags .. være mere specifik i ur approch til emnet .. hvis u gå igennem nogle magma selvstudier u måske være i stand til at forstå, hvordan floorplanner fungerer .. fysiske design CUD være muligt, hvis u har FAB Labs på ur universitetet: D (meget usandsynlig i Indien) påtage sig en sistolic algoritme og forsøger at kode det .. prøve at bruge katapult fra Mentor Graphics .. det giver u synthesizable ASIC og FPGA-koden .. ASIC biblioteker er svært at få, da de er af mere kommerciel .. mere eller mindre som IP-kerner. U kunne have fået nogle med magma værktøjer, som ur univ har købt .. hele afhænger af, hvilket program ur univ er koncentreret om. Håber dette hjælper med hensyn til,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back