Projekter ....

V

venkat3271

Guest
Hej ...

Jeg er en sidste år, studerende og ønsker at lave et projekt i de seneste netværk tendenser ...
Kan nogen post emner / links / og relaterede links ...

På forhånd tak ...

Hvad med "Bluetooth" teknologi?

du kan gå www.bluetooth.com

Jeg har en e-bog, som kan hjælpe dig i denne forbindelse

også forsøge med nogle til at gøre nogle programmer i FPGA

også forsøge at gennemføre nogle comm.systemer i Matlab

Der er masser af materiale til rådighed i bestyrelsen

bruge det og forsøge at gøre det bedste

når u finde nogen forespørgsel, er du velkommen til at spørge

Popatlal

ifølge mig dont prøve at opfinde ting ...... det er spild af tid cos Jeg tror du ll være der kun 3 måneder til at afslutte projektet ..... bedre at købe det i nogle institut og fokusere på andre teori emner .....
chethan

hvis u spørger om de seneste tendenser netværk så jeg skal fortælle dig, at du bør overveje MANET.dvs Mobile Adhoc net .. det er meget interessant og et meget frugtbart område for forskning ...

Regards ...

hallo mennesker, jeg er et nyt medlem, men jeg planlægger at lave et projekt for mit sidste år, vil alle forslag blive meget værdsat.

Her er bare en idé til papir.College tendenser i online skoler.Effektivitet, sikkerhedsspørgsmål, de studerendes deltagelse, mv.Synes at være en stor tendens i hver skole, da rummet er sådan en grænse, og du vil finde mange troværdige ressourcer til Citation på det.

prøv sthing på MANETS.denne teknologi er fremtiden for netværk.du måske ønsker at kontrollere min påstand i form af forskning.

madd

Prøv at gennemføre WCDMA på FPGA.Its really a nice projekt

Jeg vil anbefale gå til gennemførelse af en MANET for en tidstro anvendelse som køreveje telematik som dets en af de mest upcming områder.Alle de vigtige USA-Dept f Transportation applikationer kræver brug af MANET og selv i forsvars-og sikkerhedspolitiske spørgsmål.

bangash skrev:

Prøv at gennemføre WCDMA på FPGA.
Its really a nice projekt

Blue_Angel skrev:

hvis u spørger om de seneste tendenser netværk så jeg skal fortælle dig, at du bør overveje MANET.
dvs Mobile Adhoc net .. det er meget interessant og et meget frugtbart område for forskning ...Regards ...

Jeg ønsker at gøre projektet, enten på GSM eller GPRS kan ethvert organ sende mig links til at gøre dette

prøv OFDM teknik, der hører til 4G.you kan få oplysninger fra www.flazx.com

foreslå mig nogle projekter på nettet arbejde sikkerhed

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back