projektideer i WinCE

J

john2020

Guest
hej alle

Kan nogen foreslå mig, bør wat ansøgning jeg udvikle for min
sidste semester projekt ved hjælp af Windows CE, vi har Intel stærke arme SA1110/1111 bord? pls hjælp mig med nogle mulige projects.i ønsker at gøre dette store projekt.

tak & angår
John

Hej.Hvis du udvikler Windows CE applicatoin, kan du bruge Microsoft Embedded Visual Tools (Embedded Visual C 3.0/4.0).Du kan downloade fra Microsoft.

\ http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1dacdb3d-50d1-41b2-a107-fa75ae960856&displaylang=en

Venlig hilsen.

hi petarpav

Jeg har den software til indlejrede Visual C . Jeg har brug for at opbygge en ansøgning om Platform Builder 5.0, vil nogle ideer til projekter på WinCE 5.0.
hvis du har en ide, dele med mig.

tak & angår
John

Hej.Dette er kernen billede, ikke anvendelse.Hvad er præcis dit bord (manifacturer, produkt nummer ...)?

Venlig hilsen.

u kan hente den krympe video tutorial fra Microsofts websted.den "demo1.exe" fil fortæller, hvordan man skaber kerneaftryk.

hej allekan nogen hjælpe mig med hensyn til gennemførelse video input device for WinCE 5,0?
hvad alle de specifikke områder, jeg brug for at vide for at udvikle dette program ved hjælp af indbyggede VC ?pls hjælp mig

hilsen
john

hej alle

en fik idé at gennemføre H323 for WinCE 5,0? hvad alle specofic områder, jeg skal vide for at løse min opgave? Er H323 kildekoden åbent fra? pls hjælp me.i behovet for at gennemføre det på krympe ved hjælp af indbyggede VC og Platform Builder 5,0

hilsen
john

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back