Propagation delay: overdrive spørgsmål

L

ljy4468

Guest
Hej alle, jeg har set datablad af nogle PWM controlleren. og ET. karakteristisk er som nedenfor. Jeg ved, hvad »Formering forsinkelse på output" betyder. Men test betingelse er overgear = 200mV. Hvad betyder at overdrive = 200mV betyder???? Thanks.

Kan være Vgs - femte, siden ved hjælp af VDD til at køre bil ikke er optimal, selvom vi alle gør dette. ELE

Jeg kan fortælle dette i forbindelse med komparator. Jeg tænker i PWM det bør være den samme .. Komparator har to indgange .. nemlig henvisningen spænding og datainput overgear er spænding forskel mellem reference spændingen til jernbane spænding på input puls. for eksempel hvis ref spændingen er Vref og input puls er fra 0V-Vdd, ville overdirve spænding; Vref-0 og Vdd-Vref. Dette overdrive beslutter storhed og fald tid og propogation forsinkelse på udgangen. Hvis du tegner den kurve mellem overdive til propogation forsinkelse, der er optimale punkt, hvor der for given værdi af overdrive forsinkelsen vil være minimum. Jeg håber, at dette er, hvad datablad er også omfattet ...

Tak for dit svar, freescale_bharat! Jeg vidste ikke betydningen af "overdrive spænding 'i komparator. Så i tilfælde af PWM, (én indgang er savtakket, en anden er fejl amp output (DC)), overdrive spændingen er forskellen mellem disse to signaler. Er det ikke? Du mener at værdien af EA output bestemmer transmissionsforsinkelse, stiger og falder gang også? Tak, hilsen.

Ja ... ljy4468, EA output DC Vref og savtakket er puls. Du vil se noget i retning af kurven, jeg prøver at vedhæfte .... og i højeste overdrive, vil propogation forsinkelse minimum.

Kan du fortælle mig, hvad propagation delay er? og hvordan man kan bestemme propagation delay? simulation?

Den propogation forsinkelse er tid, det tager for input skal vises i output. Det kan være klart som for Flip Flop eller låsen, hvad der er TDQ (data til output forsinkelse) eller TCQ (CLK til output forsinkelse), som du kan placere input med output bølgeformer sammen og 50% af Datain puse til 50% Dataout puls vil blive propogation forsinkelse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back