Protel DXP 2004 - CTRL Venstre Klik i PCB Editor Ikke arbejde

O

oddbudman

Guest
Jeg brugte Protel DXP 2004 den anden dag, og en eller anden grund, når de i PCB-editor, holde CTRL-tasten nede og venstreklikke en Netto vil ikke længere sætte fokus på nettet længere.

Jeg har forsøgt at få det til at virke igen, men har tabt sagen efter en søgning gennem alle menuerne.

Er der nogen der har en idé om, hvad jeg har ændret sig, og hvis jeg kan få det til at fungere igen?

(btw, bedes du ikke foreslår at bruge CTRL H, som den gør en anden ting.)

Hvis ikke, Er der en måde at genoprette Protel DXP 2004-indstillinger til standard for at få denne mulighed igen arbejdsdag?For mig er dette et meget vigtigt genvej, at jeg mangler dårligt.Tak,
oddbudman

Hej ...
Har du tjekket din maske på ....kan være det er et problem ...
bare chekc at .... højdepunktet funktion kan arbejde, men på grund af masken niveau, det ikke kommer i et billede .....

Jeg har vedhæftet et billede til din Referance ....

Hope this helps ....!!!Hilsen
Sadashiv

Ok, jeg formåede at løse problemet, viser det sig, at spørgsmålet var, at jeg havde dissabled

Funktioner -> Indstillinger -> Skærm -> Anvend Fremhæv Under interaktive redigering.

Tak nemlig den aflæsse sadashiv_sm, mens det var ikke årsagen, det fik min hjerne tænker i rette spor.

oddbudman

I Altium Designer:
Værktøjer --- Indstillinger --- Pcb Editor --- Display --- Fremhævning Valg --- Anvend maske løbet interaktive redigering.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back