Protel DXP 2004 SP4

C

cippalippa

Guest
Hej, Jeg har en licens til en Protel DXP 2004, og jeg har SP3 kan jeg vide, hvordan jeg kan få den SP4? Jeg forsøger med min forhandler, fordi Altium SP4 download side er kun for leverandører, men de kan ikke sende mig den brugerid og adgangskode til download. Kan sameone hjælpe mig? Tak på forhånd.

Hvis du har en lovlig licens, SP4 er en gratis download fra www.Altium.com . Filen er ca 183mb. Du kan også få filen på en cd fra din lokale forhandler. Du er nødt til at logge på, når du henter denne servicepakke fra hjemmesiden. Du bruger dit brugernavn og din adgangskode, som du får fra din forhandler. SP4 er ikke kun for sælgere, men du er nødt til at være et autoriseret kunde for at få et ID og adgangskode. Dette svarer til de andre EDA selskaber som Mentor og Cadence.

Hej, Tak for dit svar. Jeg har den regelmæssige licens til Protel DXP 2004, og jeg allerede spørg på den lokale distributør for brugerid og password, men det siger mig, at brugerid og kodeord er kun for leverandører. På dette punkt mener jeg, at den eneste måde er at tage en cd fra distributøren. Tak igen

[Quote = cippalippa] Hej, Tak for dit svar. Jeg har den regelmæssige licens til P * otel DXP 2004, og jeg allerede spørg på den lokale distributør for brugerid og password, men det siger mig, at brugerid og kodeord er kun for leverandører. På dette punkt mener jeg, at den eneste måde er at tage en cd fra distributøren. Tak igen [/quote] Uanset hvem du taler med på din "distributør" er forkert. Der er ikke nogen speciel begrænset adgang sælgere område på Altium hjemmeside. Støtten Området er for brugere, og du skulle have modtaget et password og ID via e-mail for at få adgang - alle godkendte brugere har adgang til alle service packs og opdateringer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back