Protel99SE / @ ltium Designer8 til Eagle 5

G

gorkin

Guest
Hej!

Er der nogen, der ved, hvordan konvertere en Protel99SE eller @ ltium Designer8 til Eagle v5 PCB?
Hvis der en konverter, at processen er meget "traumatisk"?Min PCB er meget enkel: to lag med blanding af PTH og SMD-enheder, ikke BGA eller QFN pakker ...

Thanks, Gorkin

Jeg tror ikke, at der er nogen måde at konvertere en P * otel PCB i Eagle.Der er en ULP at gå den anden vej (fra Eagle til P * otel), men jeg
har aldrig set en, der vil gøre, hvad du beder om.

P * otel / @ ltium er en langt bedre i stand PCB design værktøj.Hvorfor er du forsøger at nedgradere til Eagle?

House_Cat
det første, mange tak for svaret på mit spørgsmål!

Jeg forsøger at nedgradere til Eagle fordi Mey nuværende design (AVL tracker), ejer af virksomheden pålægges ørn som der skal bruges værktøj!

End jeg tænke vinde tid og færdige hurtigt, først vil jeg udvikle alle i P * otel / @ ltium, så jeg konvertere til ørn format ...

Gorkin

Genskabe det færdige design i Eagle er højst sandsynligt den hurtigste måde.Skrivning af en konverter til alt: symboler, Skema, former, dele, layout ville sandsynligvis en indsats i flere uger - ingen Eagle brugeren er villig til at betale den pris, tror jeg.

gorkin --

En måde, der kan spare dig for nogen tid ville være at gå videre og generere Gerber filer i P * otel / @ ltium.Download Eagle_PCB_Power_Tools ...fra http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?page=/home/cadsoft/html_public/download.htm.en&dir=eagle/userfiles/misc, og importere Gerbers til Eagle.Der
er også en fil kaldet Protel2Eagle, der vil tillade import af netlist fra P * otel på samme site.

Du ville være nødt til at rekonstruere den komponent struktur, VIAS og pad stakke, men i det mindste trackwork og netlist vil være til rådighed.

House_Cat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back