Proteus ISIS simulation til halv bro

C

CandleCookie

Guest
Hej, jeg har virkelig brug for noget hjælp i Proteus simulering. For denne halve bro simulation, kan jeg ikke få nogen kurveformer. Jeg bliver ved med at få de fejl, som i PIC jeg uploadet. Kan nogen hjælpe mig til at se, om der er nogen fejl i det? Faktisk har jeg ikke rigtig ved, hvordan man tænde for MOSFET, så måske er det forkert. Jeg havde valgt analoge puls med pulsbredde 200uS og frekvens 100 Hz til MOSFET. Så jeg håber at få nogle forslag fra u alle. Tak.

Du skal bare nødt til at tilføje en grund til at dit kredsløb. Simulatoren har brug for en reference.

I P mosfet Q1 du har tilsluttet kilden pin til en lavere spænding i forhold til afløbet, så mosfet beskyttelse diode ikke er tilsluttet omvendt, som det skal. I P MOSFET kilden er nødt til at være på et højere spænding i forhold til afløbet, MOSFET udfører, når porten spændingen er lavere end den kilde (hvor meget afhænger af den anvendte MOSFET). I N MOSFET kilden er nødt til at være på et lavere spænding i forhold til afløbet, MOSFET udfører, når porten spændingen er mere positive end kilden. Forestil dig et potentiometer med de to ender forbundet til MOSFET drain og source og porten er forbundet til centrum hanen, jo mere du tænder puljen tættere på dræne mere skævhed du anvender, og du sænker mosfet RdsOn (drain-source modstand) så du gennemføre mere, jo tættere du gå til den kilde, du lukning MOSFET. [SIZE = 1 ]---------- Indlæg tilføjes 16:02 ---------- Forrige post var på 15:58 ----------[/SIZE] Jeg synes du skal bruge Q1 mosfet i stedet for 2. kvartal, men med omvendt kilde / dræn og bruge 2. kvartal i stedet for 1. kvartal som det er. Alex

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back