Proteus og keil

D

dnlily2002

Guest
Hej alle
Har du brug keil til debug Proteus' isis før?Jeg har brugt for nylig.Men jeg finde et problem, at MCU i Proteus kan arbejde, når keil er debugging, men alle de andre komponenter i Proteus' isis fungerer ikke.Den elektriske niveau MCU's stifter er korrekt.Da jeg satte hex fil til MCU
og alle komponenter i kredsløbet arbejder højre.Jeg spekulerer på, om de keil blot simulere MCU og kan ikke styre den anden side i Proteus.Hvis jeg ønsker at se situationen for alle elementer (for eksempel hvis lampen er lys og moter er rotateing eller ej), jeg må kun bruge debug af Proteus!

Please hjælp mig at give et svar!

Hej ven

Jeg tror, du taler om simulering under debugging mente det, at når bruge brugt debigging option simuleringen er afbryde arbejdet, indtil du igen trykker på afspilningsknappen efter debugging

hilsen
Fragrance

Beklager,
men jeg tror, jeg har ikke udtrykke spørgsmålet meget clearly.I betyde jeg bruge keil simulere Proteus.Først vil jeg bruge keil debug C-source program (vælg det Proteus VSM monitor_51 føreren at debug), og derefter jeg simulere programmet i keil.Så Proteus begynde at simulere på samme tid, men kun de MCU arbejder. Andre dele har ikke aktioner.

Hej ven

Venligst send os dine app med kode, så vi se, hvad sker der galt med dit design

hilsen
Fragrance

takket duft!Jeg har løst problemet.Nu er alle de komponenter, der arbejder ret!

Tak igen!

dnlily2002

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back