PS2 slim problem - noget pludselig døde.

D

dragonis31

Guest
Hej alle.

I går købte jeg en 2 år gammel ps2 slim chip forfalskede Modbo 760, men ikke bare almindelig ...

Jeg vil starte fra begyndelsen ...

Konsolka kom hjem, sat i osv., og jeg havde et problem i starten, som om han ikke ville fange den bestyrelse, efter et par gange, at du har brug for at stramme lurede klappen ...Efter at resten af denne metode havde ingen problemer.

Her til morgen jeg står op, tænde for konsollen og sætte disken, kan det være svært ...Vises kun konsollen menuen BROWSE og noget andet, og intet yderligere sker, nulstille den, tænde og slukke konsollen's ...Jeg forsøgte at give en enkel musik CD er heller ikke vender ...Når jeg holder din hånd på konsollen, medmindre jeg føler det eller føler, at det er spøgelser af de nerver, der konsolka ønskede at fyre op for CD, men kan ikke.

I går alting fungerede godt, ikke i dag, vil jeg blot tilføje, at jeg spillede GTA SA og konsol cd'en som om mamlała igen svævede ikke, som det var filmen læse den lidt højere, ligesom afbrænding i Game-optager:)

I bilag I indsættes et foto model, etc. ..Behage hjælp og hilse ...602351097_6.jpegBeskrivelse:n / a

tak for A:) Nå, ja.

Jeg sætter det i en lodret ...greb disken for en tid ^ ^

derefter i niveauet for noget, hun ønskede at flytte, men når menuen er lidt ps2 hjulpet forvirre pladen, flappen lukket, skal du nulstille den konsol og læse ...Hvad kunne være årsagen?fordi de ikke ved, om det bare for at give dig, hvis du giver den arbejdsplads ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back