PSP eller PSP GO - valg af udstyr til spil

T

tyomi

Guest
Jeg har ingen idé om hvad du skal vælge, hvad kan jeg gøre mere rentabel, når det kommer til prisen produkter spil osv. men også om andre ting.PSP eller PSP GO for at lette $ 500 pris psp psp 1050 pris det.Hvilken bedre materiale powidzcie Jeg spørger, fordi jeg allerede kender ikke
---
przeparaszam for en fejl i emnet, i stedet er det at være pap psp det

Jeg har en PSP 2000 Slim, ikke przesiadłbym til 3000 og GO, i hvert fald for nu, fordi muligheden for permanent upload firmware Dark Alex.

Jeg bruger allerede i flere år med god ærlig PSP FAT.Jeg er alle i det mangler ikke, måske med undtagelse for stor vægt.Slimka er mere transportabel og selvfølgelig blød lappet er afgørende.PSP ham som for mig, kan have lidt niedorobek og sikkert vil have et problem med blødt til ham, det er en nyhed, og slet det er endnu ikke udarbejdet så grundigt som ældre modeller.PSP slimki Fata og har mulighed for at installere homebrew applikationer med mange ktotrych er meget nyttige.Og så den endelige beslutning er din.Men giver det mening at betale for noget, du ikke Itak vil være til gavn?: D
Have det sjovt ... hvad du køber!

Den bedste løsning er den PSP 3k på grund af "tarme" og form.Manglende evne til at opgradere til den ændrede software er noget vrøvl.GO PSP spil efter lang tid meget træt hænder, tarme formentlig på samme niveau som 3k.

PS.Uofficielt er det sagt om den næste version af konsollen, så du ved ikke, om suspensionen er midlertidig, da købet ikke ville være en bedre løsning.

Jeg spillede det på en vens psp virker fint ingen UMD-drev driftstid du kan spille endda to dage (med en gennemsnitlig levetid)

Den bedste løsning er fedt på grund af omkostningerne, let at lancere homebrew og gaming, og at det let kan ændres, bl.a. indsættelse af en høj kapacitet batteriet, Nokia telefon, så du står konsollen op til 10 timer for at spille uden pause: wink:

Hvilken slags batterier vil gerne vide, fordi jeg tror, at købe en fata (1001)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back