PSpice model for DC-motor (Haster)

N

Navya

Guest
Kan nogen venligst give mig en. Lib fil eller. Txt-fil til DC-motor (PSpice model)? PSpice er allerede har en DC motor i PSpice bibliotek. Men det er at have en ekstra pin andet end + og - Hvad skal vi gøre med den tredje pin? Er der nogen der brugte det before.Please hjælpe mig tidligst Regards, Navya

Jeg har ansøgt jævnstrømsmotor simuleringsmodeller - dog ikke med PSpice, men med en blok orienteret simulation pakke til styring analyse. Men er du sikker på, at PSpice model kan opfylde dine krav. Der er mange typer som wel som små og store motorer på markedet. Kan du tilpasse egenskaberne for din motor til Spice sprog? Jeg foreslår at bruge i stedet overførsel funktion af motoren, som i princippet kan specificeres med PSpice LAPLACE kassen. Men det er ikke en enkel opgave at oversætte elektro-mekaniske egenskaber af motoren til en tilsvarende overførsel funktion. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 20 minutter: [/color] [/size] Som en attachement du finde et papir, der beskriver oversættelse mellem mekaniske og elektriske modelparametre for en DC motor. Måske det hjælper.

Hej, Tak for indsatsen. Men kunne du venligst fortælle mig, hvordan man udvikler en PSpice model ud af disse Laplace ligninger? Jeg forstod ikke meget efter at gå gennem PDF-filer. Vi ønsker en PSpice model for børstet DC-motor (permanent magnet typen) af drejningsmoment på 50Nm. Please hjælp mig. Regards, Navya

Jeg er ikke sikker på om jeg forstået Deres sidste spørgsmål vedrørende PSpice, men alle enheder er vist i de forskellige blokdiagrammer kan findes i ABM-PSpice bibliotek (GAIN, diff, LAPLACE). Er du fortrolig med ABM-blokke?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back