PSpice OrCAD

M

Mica188

Guest
Hej,

Hvor kan jeg finde en evaluering version af PSpice?Jeg ønsker ikke, at den studerende version, og jeg har download PSpice fra OrCAD.Det er meget kompliceret.Det behøver ikke læse skematisk fil som jeg har oprettet fra PSpice version studerende (MicroSim).Kan nogle hjælpe mig?

Hilsen,

Glimmer

Hej,

Hvis du har downloded Pspice 9,1 student fra Orc (at) d's websted, når du har installeret softwaren,
skal du vælge "Skema"
i stedet "Capture", når du bliver bedt om at vælge den skematiske editor.

Hvis jeg har ret (jeg er ikke 100% sikker), "Diagram" i Pspice 9.1 kan læse filer oprettet med Microsim 8.0.

Bare prøv

Papyaki

Tak, jeg har en masse problemer.Hvad er den billige udgave, som jeg kan købe?Jeg ønsker ikke, at den studerende version, fordi jeg kan få outputdata i txt-format.

Tak,

Glimmer

Hvis du er høvlemaskiner at købe kan du prøve ORCAD enstemmigt EE siute der har opsamling og pspice i det.

Også der er en nytteværdi i at indfange mappe kaldet schtocap der kan konvertere de ældre microsim scematic nyheder fange scematics.

Kan Psice acceptere niveau 49 BISM3 model for CMOScircuit design?

orcad 9 har sch2cap.exe

behovet msim.ini & konvertere microsim pspice SCH til
orcad opsamlings-format

Som jeg ved, Orcad kan kun acceptere Niveau 3 krydderi model for CMOS kredsløb simulering.Kan Orcad 9 acceptere Bsim plan 49 eller højere model til simulering af CMOS kredsløb?

xwcwc1234 wrote:

Som jeg ved, Orcad kan kun acceptere Niveau 3 krydderi model for CMOS kredsløb simulering.
Kan Orcad 9 acceptere Bsim plan 49 eller højere model til simulering af CMOS kredsløb?

Thanks, Bastos.
Har du har Orcad reference manual?Kan du uploade det her?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back