PSRR af VCO

S

sivan_75

Guest
Kan du fortælle mig, hvordan man kan måle PSRR af VCO?Også hvordan kan vi måle jitter i VCO med hensyn til levering ripples eller levering støj?

Anvende en sinusbølge på hyppigheden af PLL BW af specificeret amplitude på VCO udbuddet.Plot variationen i frekvens.Dette vil være af samme periode som levering forstyrrelse, men med en fase forsinkelse.Integrere den ene halvdel af den periode af denne bølgeform (overskud frekvens) for at få fase fejl.Omregn denne fase støj jitter.

Faktisk jeg giver en sinusbølge af 1MHz frekvens med DC spænding på 1.8V.Vibrationsamplitude af sinusbølge er / - 50mV.Hvordan kan jeg plot hyppigheden med hensyn til levering?Er jeg nødt til at måle manuelt på 1,8 50 mV 1.8V og 1,8-50mV?

sivan_75 wrote:

Faktisk jeg giver en sinusbølge af 1MHz frekvens med DC spænding på 1.8V.
Vibrationsamplitude af sinusbølge er / - 50mV.
Hvordan kan jeg plot hyppigheden med hensyn til levering?
Er jeg nødt til at måle manuelt på 1,8 50 mV 1.8V og 1,8-50mV?

Tak for dit svar.Jeg er lidt forvirret med beregningen af jitter på grund af ripples i strømforsyningen.Kan jeg køre PSS og Pnoise analyser til at måle det?

Hvad er den præcise definition af PSRR for VCO?Er det forholdet mellem ændring af output frequency og ændringen af Forsyningsspænding?.I så fald skal den enhed vil blive Hz / V.Is det rigtigt?Hvordan kan du beregne i dBs?Hvis nogle en svar, ville det være fint.

sivan_75 wrote:

Hvad er den præcise definition af PSRR for VCO?
Er det forholdet mellem ændring af output frequency og ændringen af Forsyningsspænding?.
I så fald skal den enhed vil blive Hz / V.Is det rigtigt?
Hvordan kan du beregne i dBs?
Hvis nogle en svar, ville det være fint.

saro_k_82 wrote:sivan_75 wrote:

Hvad er den præcise definition af PSRR for VCO?
Er det forholdet mellem ændring af output frequency og ændringen af Forsyningsspænding?.
I så fald skal den enhed vil blive Hz / V.Is det rigtigt?
Hvordan kan du beregne i dBs?
Hvis nogle en svar, ville det være fint.

saro_k_82 wrote:

Anvende en sinusbølge på hyppigheden af PLL BW af specificeret amplitude på VCO udbuddet.
Plot variationen i frekvens.
Dette vil være af samme periode som levering forstyrrelse, men med en fase forsinkelse.
Integrere den ene halvdel af den periode af denne bølgeform (overskud frekvens) for at få fase fejl.
Omregn denne fase støj jitter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back