pss simulering ikke nok hukommelse

W

wccheng

Guest
Kære alle, jeg gør PSS simulering af mit kredsløb. Jeg har allerede indstillet til at gemme den valgte net. Men det er stadig ikke nok hukommelse til at køre den. Simuleringen vil afslutte det automatisk. Jeg finder simuleringen bare med rigtige hukommelse (jeg har 4G) og ikke bruge min swap (8G). Hvorfor vil det ske? Hvorfor simuleringen ikke bruger swap plads til at køre det? Hvordan kunne jeg lave ikke nok hukommelse? tak CHI

-Måske du gemme alle spændinger og strømme i din circuit.Refine disse og kun gemme som du er interesseret i.-Skift simulation nøjagtighed fra konservative til moderat-Brug mindre harmoniske jeg tror der vil være en miljøvariabel for at bruge swap hukommelse i. cshrc (eller. bashrc), bruge det ...

- Jeg har gemt det valgte net - Jeg har sat i liberal - jeg bruger en harmonisk kun stadig det samme problem

[Quote = wccheng] - Jeg har gemt det valgte net - Jeg har sat i liberal - jeg bruger en harmonisk kun stadig det samme problem [/quote] Hvor mange aktive anordninger er der i din ciruit? -Hvilken version af MMSIM bruger du? -Hvad med model bruger du? ... Der kan være så mange variable, der kan ændre din hukommelse forbrug. Efter min mening er der en fejl, der skaber dette problem ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back