PSU til at forbinde PC i CAR

E

ewandeur

Guest
Hej!

Jeg har brug for en PSU skematisk at bruge min PC i Bil.Jeg er tidligere anvendt en inverter med held, men hvorfor konvertere DC til AC og tilbage til DC igen?

Kan nogen hjælpe mig med en skematisk med "nem at opnå" dele?

TKS!

Hvilken type strømforsyningen er du søger?Du skal bruge en inverter til at oversætte batteriet jævnspænding til AC med henblik på at levere udstyr, der normalt har til at blive drevet hovedmaskineriets strømforsyning linje.En DC strømforsyning kan anvendes til udstyr, der normalt er DC spænding baseret gerne radio eller andre entertaiment anordning, hvis disse enheder kræver en Forsyningsspænding af 9 V derefter kan du draget en enkelt levering fra batteriet 12 V ved hjælp af en LDO (Low Drop-Out regulator) regulator.
Jeg beder Dem evaluere lidt mere om dit output kravet, spænding, nuværende og så videre.

Farvel
Powermos

Ok,
Jeg har brug for en PSU med
12V 10A
- 12V 5 A
5V 10A
- 5V 5A
3.3V 5A

og jeg agter at tilpasse en ATX-stik til at levere direkte mit bundkort.

Det kan gøres, eller jeg
har brug for en inverter?

Fra mit synspunkt, hvis du har for at levere en pc en inverter skal være den mest enkle løsning.Levere en CPU er ikke enkel sag, du
har for at være sikker på spyd og magt problem at forhindre CPU bloking, også det nuværende niveau, du har brug kræver noget arbejde at opbygge sådan type strømforsyning.

Farvel
Powermos

er det muligt at anvende bærbare strømforsyningen til bilen måske 18 - 19 VDC, og derefter til trin ned til 12, 5, 3.3 ...???

hensyn til fra Bulgarien

syrax wrote:

er det muligt at anvende bærbare strømforsyningen til bilen måske 18 - 19 VDC, og derefter til trin ned til 12, 5, 3.3 ...
???hensyn til fra Bulgarien

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back