PT skriver SDF fil, samme Spef fil, forskellige uncertaince

T

tukken

Guest
Hej, har brug for din hjælp. Når PT skriver SDF fil, hvis vi har samme spef fil, samme bibliotek, men vi sætter forskellige ur uncertaince, får vi samme SDF fil? Jeg vil gerne vide, hvis vi sætter forskellige ur uncertaince, vil timingen kontrol af DFF være anderledes eller ej. Tak.

vi har brug for spef fil til back-kommenteret vores netlist, på denne måde, og vi vil få fuld RC information fra layout. PT, som er en kraftfuld gate-niveau STA værktøj kan hjælpe os med at implementere back-annotation proces. For forskellige ure, kan vi definere forskellige ure uncertainty.PT grupper de forskellige ure i forskellige clock domæner, og stierne i forskellige clock domæner vil blive optimeret separat.

Tak, vil jeg gerne vide, om vi kunne få samme timing check i SDF-fil med forskellige ur uncertaince indstilling.

hvis du set_propagated_clock og set_clock_uncertainty både på, vil pt bruge faktiske skævt + dit indstillet skævt at tjekke opsætning og holde timing. Dette er en metode til at give margin. [Quote = tukken] Hej, har brug for din hjælp. Når PT skriver SDF fil, hvis vi har samme spef fil, samme bibliotek, men vi sætter forskellige ur uncertaince, får vi samme SDF fil? Jeg vil gerne vide, hvis vi sætter forskellige ur uncertaince, vil timingen kontrol af DFF være anderledes eller ej. Tak. [/Quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back