puls peak måling

A

amirbaragh

Guest
Hej Jeg ønsker at måle på toppen af ​​en ensrettet puls signal.one enkel måde er at bruge prøven og hold.but her har jeg et signal i x bånd (høj frekvens) med intermittens om 10ns.so i cant brug prøve og hold. kan du hjælpe mig!

Gigatronics og Agilent fremstille meget nøjagtige og omkostningseffektive Peak Power Detektorer og Power Meter for pulsede RF-signaler. Alt hvad du skal vælge en passende Power detektor og Power Meter om at din frekvens og gradueringsordning.

Hej Jeg ønsker at måle toppen af ​​en ensrettet puls signal.one enkel måde er at bruge prøven og hold.but her har jeg et signal i x bånd (høj frekvens) med intermittens om 10ns.so jeg kan ikke brug prøven og hold.please hjælpe mig!
Der er nogle hurtige scopes. Jeg plejede at bruge en gammel Tektronix, der havde et hoved med en stigetid på 25 ps. Det var formentlig omkring 20 år gammel, men jeg er ikke sikker på, hvad der er state of the art nu. Hvad med at blande det med et signal tæt på frekvens, filtrering ud sum frekvens, og ser på forskellen frekvensen på en konventionel omfang?

Hej Det er en god måde at jeg har betragtet det som den endelige way.but nu har jeg choosed IC ltc5564 at rette mit input og ønsker at måle toppen af ​​output.note at min input er en puls moduleret signal.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back