Pulse metaldetektor skematisk.

pænt lavet udstyr og har tilfredshed med arbejdet og gjorde det selv
om forskelsbehandling i tomheden i tanker, fordi det er umuligt i PI, medmindre du har noget at Ainsztaina, det var nemmere og billigere at lave et sæt til procku Jable og områder, at jeg har en bedre eksempel på max rækkevide på 25 cm til 180cm Probe
 
Jeg vil ikke vide, hvem der solgte den eneste dokumentację.Wiem som designede den første "gerbera:. Det var bare sådan en berømt fyr i den kreds af jobsøgende fra Warszawa D.Ps. Ønsker dokumetację som anbefaler screening detektion spole? eller en, der blot præsenterer det som en mulighed? Skærmen tilsyneladende forbedrer ydeevnen lidt wykrywacza.Czy spole ekranował din kollega? Jeg har altid gjorde uden en skærm, og det var omkring
 
Velkommen
Strukturen er lavet meget pænt. 6 / 6

Beklager, der adskiller sig lidt fra emnet, men jeg er på udkig efter ordningen til at Prospector Armand Warszawa selskab. Allerede, selv når annoncerede et forum, men ingen rapporteret: (Wykrywka er blevet beskadiget og skubańcy pościerali fra alle indikationer scalaków: / Hvis nogen ville være i stand til at hjælpe mig tilbagebetale point.

Med venlig hilsen:)
 
Hej,
meget interessant projekt. Disse udgravninger forekommer mig jekies rester efter krigen.
Bedømmelse: 5 / 6
PZDR

Tilføjet på 24 [sekunder]:

Hej,
meget interessant projekt. Disse udgravninger forekommer mig jekies rester efter krigen.
Bedømmelse: 5 / 6
PZDR
 
Jeg ville være meget taknemmelig, hvis zamiesciłbyś ordningen.
Hvis du kan huske, skriver hvor meget det koste dig at bygge en detektor?
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>tehaceole skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Velkommen
Strukturen er lavet meget pænt. 6 / 6

Beklager, der adskiller sig lidt fra emnet, men jeg er på udkig efter ordningen til at Prospector Armand Warszawa selskab. Allerede, selv når annoncerede et forum, men ingen rapporteret: (Wykrywka er blevet beskadiget og skubańcy pościerali fra alle indikationer scalaków: / Hvis nogen ville være i stand til at hjælpe mig tilbagebetale point.

Med venlig hilsen:) </td></tr></table>

Først:

sikkerhed er en uforskammet producent resulterede i dit przypadku.Gdybyś bekendt med opførelsen af en VLF detektorer
du kom der, hvilken type af systemer siedzą.Dla eksempel, analysere diagrammet og du kommer til den konklusion, her var quad wzm.op.
nej jeg sætte der nogle op. quad og det skal handle om, at i værste parametre på enheden, men intet arbejde-arbejde

Ad1: Hver detektor VLF / TR består af:

Generator Transmitter
Generator-udgang
Komparator blokere signal forskel porównywujących
Denne fase shifter, der udfører funktionen af forskelsbehandling:
det virker på princippet om at variere ledningsevne af metaller
Og selvfølgelig nogle wzm.op signaler, der forbedrer
værdier nyttige i systemet.
Resten er små passive komponenter wz maudio. m.cz mest enkle
sats for 2 små transistor kredsløb, som justerer amplituden af udgangssignalet til niveauet for hørbare for mennesker (hhv. frekvens) ofte spændt for 555, men utrættelige kollega tylko.Ręcze den sags skyld systemets rygrad VLF / TR intet wymyślono.Polepsza parametre. kun foretage ændringer til den kanal, dyskryminacji.Dodaje pomocnicze.Podnosi nyttigt udstyr til ergonomi (desværre flertallet af polske producenter har glemt moderniseringen af landets udstyr, på trods af reklamer har sætninger som:
"Teknologi i det 21. århundrede," osv. crap)

Efter Anden:

Hvorfor vil du gøre Prospector? Denne g_wniany wykrywacz.Chodziłem og tidssvarende for nogen tid på det, og det er ikke værd at engang halvdelen af hans elendige ceny.Ma intervaller, opdrættet på en våd overflade eller fradrag af alle gamle patyki.Żre batterier, som jeg ikke ved, hvad, og diskrimination .. Nå .. . .. men det virker som om det virkelig er bare et potentiometer fortæller os, at hun er .... Desuden, fabrikant scalakach slører indskrifter på det ikke kan kopieres, fordi han mener, at folk er mørke og kan ikke få, hvad det scalak kunne være her eller tam.Robi er unødvendigt, fordi udstyret er sådan en farce, at ingen i deres rette sind ikke ville have ham kopiować.Jest 100 andre detektorer til at gøre alt fra enkle med PI efter bajerami forskelsbehandling LCD-skærme, osv. .. alt næsten overvælde et hoved Armand . Desuden halvdelen af polske virksomheder, der producerer detektorer (herunder den uheldige Armand) ligger mere i firserne, og kaldes en super moderne teknologi, hvor nogle jo godt wierzą.Jak ønsker at gøre en god detektor for forskelsbehandling, er at fortælle hvad du er ved (såsom mønter og andre nipsgenstande eller militarka), og jeg podesle dig nogle papirer, hvis de afslutter chcesz.O armandzie og glemme det.

Ps. Jeg lytter ikke til argumenter "suser" hvad vil du sige, at VLF / TR er ikke egnet til jorden regionerne Schlesien og så videre. at du stadig vil wył.G_wno sandt, sådan detektorer er i stand til at tilpasse sig næsten enhver jord skal være i stand til bare ODP wyregulować.No medmindre du kigger på nogle af affaldet bunke metallurgiske eller felt maxymalnie nadzianym forskellige affald
Der er endda wymięknie PI.

Hilsen: D
 
telemah - tak for Deres meget omfattende svar. Men jeg sagde ikke, at han ønsker at bygge Prospector. Min bror har en Prospector og noget rodet op en gang, så døde detektor. Desværre har jeg ikke tid til at sidde og tygge diagram ifølge rozrysowując stier.

Med hensyn til virkningen af widgets på buskene, osv. Jeg er enig med dig. Det er i stand til at knirke forfærdeligt. Da det viste sig, at fejlen kan tilregnes inde i spolen. Det er gjort endnu tragisk - plade forbinder spole af tråd er ubeskyttet mod fugt overhovedet ved, hvad et par år senere hele zaśniedziała. Hun havde med dem om deres "plader", fordi jeg tror jeg bevist eksperimentelt, at broderen ikke er så vandtæt som angivet af fabrikanten.

Trods alt dette, kan jeg ikke beskylde wykrywaczowi ikke mere. Efter flere års arbejde »udstyr, var vi i stand til at sætte det perfekt for en bestemt jordtype og ører af lysfølsomme, så det var umuligt at gå glip af noget. Det er også eksperimentelt kontrolleres hvert år før hver sæson. Sådan en lille kalibrering af både hardware og support:)

Jeg indrømmer - detektoren gentagne gange anmodet så klager ikke, men jeg ved, at nu er meget nyere konstruktioner. Der har jeg søgt efter dem korrekt netop på grund af dette, at de Prospector i mange år handlet uden forbehold - og det skæbnesvangre bror behandling. Men, hvis du ønsker at podeślij mig noget interessant at tehaceole (at) wp.pl
Mest vi går til de små ting - mønter, etc - er glad for at finde de forladte tyske gårde. Faktisk en bror - Jeg har været i gang mere af hensyn til nydelse poganiania skoven. Nogle gange vil det være nogle militarka men sjældne, fordi urwiłapki kun egnet til optagelse, snarere end at bringe på en hylde.

Med venlig hilsen
 
ét ord - super
og nu kan du sætte pytanko om dette mønster på elektrode?
 
telemah - har du spurgt ... Du kan sende en god diagram af en metaldetektor (nødvendig for militarki) med et godt udvalg! Tak på forhånd og pozdro:)
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top