Pulse Oximeter

N

nareshbhar

Guest
Hej alle,
Faktisk, jeg laver puls oximeter som mit projekt.
Jeg bruger OPT101 som RED & IR-detektor, og produktionen af detektorens er tilsluttet instrumentering forstærker AD630 som vist i skematisk og resten af kredsløbet er tilsluttet som vist i schematic.CD 4053 er analog Multiplexer som bruges til at adskille RED & IR detektorens udgangssignal.
men jeg er ikke at få forventede resultat på output punkt (f.eks Punkt D, E, F, G), så pls nogen kunne finde ud af problemet med kredsløb, specielt filtre.
bedes du give dine synspunkter,
og hvis nogen suppleant kredsløb.
Tak.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Indgangene af AD620 brug for en modstand mod jorden ved hjælp af en patient.Patienten har behov for en negativ common-mode feed normalt med højre ben, som er i nærheden af jorden spænding.Så indgangene af AD620 vil arbejde.

men jeg føler er finger sensor, og det har intet at gøre med direkte organ kontakter.
det bare sender den røde & ir lys, der passerer gennem finger og derefter modtaget af detektoren.

De viste en EKG kredsløb.
Når signalet C1 går højt derefter EKG output fra instrumentering forstærkeren er dirigeres til den øvre lowpass filter.
Når signalet C1 går lav derefter EKG signal sendes til lavere lowpass filter.

Der er ingen IR eller rød detektorkredsløb.

hvordan kan du sige, at dens EKG kredsløb?.Jeg tror, man kan ikke sige noget om kredsløb ansøgning ved blot at se skematisk.
og ca analog Multiplexer, dets bruges til at differentiere røde & ir detektor output, som kommer fra en Lysdetektoren kun.

Din EKG kredsløb ikke har input til en IR-detektor og en rød detektoren.I stedet har det en instrumentatation forstærker (se i databladet af AD620 for en EKG kredsløb ligner dine), som har sit output skiftede til 2 identiske filtre.

Kun 1 af de 3 afbrydere i Multiplexer er tændt.

ja, faktisk har jeg taget dette kredsløb fra databladet kun, og som jeg har brug for to differnt filter, så jeg kan få to udgange, en bieng rød-detektor og en bliver ir detektoren.
faktisk problemer med kredsløbet er, at det ikke frafiltrere min ønskede signal der ligger omkring ,6 Hz til 1.5hz.so, kan du foreslå en ændring i filter design.
Tak.

Din skematisk viser ikke en IR-detektor og en rød detektoren.Det viser blot en del af et EKG kredsløb med nogle filtre.
Den lowpass filtre pass frekvenser under ca 17Hz.

ja, jeg havn't vist det røde & ir detektorkredsløb.
Jeg bruger en detektor med afsløring række 550nm-850nm.
Jeg har tilsluttet min detector output til input af instrumentering forstærker.

HVORFOR U FORVENTE resultater her uden at vise røde og ir REGISTRERER kredsloeb HER.?

THINK ..

hi im også gør en impuls oximeter, hvis nogen kan pls hjælp mig med software pls.upload et eksempel på et program, så jeg ved hvad den forventes at se ud atleast.im meget nyt 2 hele dette design ting n dette er mit første projekt.en schemetic ville også være rart

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back