Pumpe og Indsprøjtningsdyser - Diesel Mondeo 1.8TD

K

Kamil Wolski

Guest
Hej. Jeg har to pytanka 1.8TD motor til den første generation Mondeo - 88 km version af pumpe-og Lucas.

1. Jeg har givet injektioner til at regenerere, så kom tilbage efter udskiftning næsten alle de elementer, for næsten umuligt at tilpasse dem - så de er næsten ny. Alle de symptomer, der førte til beslutningen om at regenerere nedfældere er væk, men jeg er lidt forvirret i hovedet.

Sammen med injektorer har indtastet en ny termisk pude, lidt tykkere end sin forgænger. Injektorer synes at være skruet ned i en brønd - med min styrke, jeg kan ikke stramme dem strammere, aldrig hælde, men på det tidspunkt, hvor deres gevind montage (efter udluftning) der er fugt (olie) kunne se små luftbobler. Jeg forstår, at noget måtte finde ud af, og stram dem en pneumatisk skruenøgle eller noget? Kan det være det, og bare lå den? Hvis jeg ville have været dårligt skruet opstå andre tegn på at give alt for svage til at vide om stramning af dyserne? Jeg vil tilføje, at se til øjet, der er skruet ind i samme, som de var, før du udskifter en tykkere pad.

2.
Jeg har en Lucas pumpe. Tomgang er omkring 100 for lavt (på en kold motor) og bilen er lidt ligesom rystelse i øjeblikket. Hvordan man kan øge omsætningen? Sno møtrik og bolt på den nye high vedligeholdelse gasspjældet eller mindre bolt placeret i nærheden af håndtaget "STOP"? Omsætningen i den varme af revolutionen er næsten de samme som de var, forskellen op fra 1920 til 1930 omdrejninger i minuttet, men jeg har indtryk af, at de er en anelse lavere, end de var (lyden).

Jeg takker på forhånd for Deres svar, forslag, rådgivning.
 
Sandsynligvis kun udveksles dyser (tips). Og hvad angår det termiske puder anvendes i kobber (ikke at stramme injektoren fastgøres forsvarligt, fordi stress kan "tip"), stramme styrke som jeg kan huske 40Nm Og tjekke luft dobąbelek polwając vand Tomgangshastighed sætter en lavere bolt August efter opvarmning en kold motor silnika.Na se, om kablet er trukket (da det er forbundet til en løftestang stop), regulerer det hastigheden på motoren er kold, efter opvarmning af motoren løsner op
 
Tips til sikker, hvis noget andet, er det svært at fortælle mig - efter renovering, ser alt som en ny (gammel tip jeg fik her, jeg har pakket så sikker på, at de er inkluderet).

I morgen vil jeg prøve at hælde vand. Hvis du bomblowało ville forstå, at noget er galt? Er dette problem noget, du kan forsegle?

Mindre bolt på håndtaget stop på toppen af pumpen, som set fra toppen (for præcisering), varm motoren - det eneste spørgsmål er - for at øge omsætningen i snoede eller skruet i skruen?

Kablet trækkes på de kolde, efter opvarmning løsne op, element, så det er operationelt.

Tak for din hjælp.
 
Hvis skiver er kobber, er at fjerne den injektorer og de puder varme op på den røde farve og smide i koldt vand - det bliver blødt og så de helt sikkert vil blive strammet wtryki
Vi skal huske, selvfølgelig, ren slots wryskiwaczy
 
Med hensyn til injektorer - plaskede med vand, og næsten ingenting sker. Hver 15-20'erne, vil blive noget i retning af boblen, men jeg ved ikke, om dette er en boble af luft eller bare fra vibrationer skabt noget.

I dag har jeg lyst til at prøve kæmpe med disse omsætningstal, er irriterende, fordi dette symptom, må bare ikke vide med sikkerhed, hvordan du gør dette. Men en bekymrende situation for mig, blidt, at jeg vil gerne spørge - hvad enten bilen efter fyring, det kolde, bør du flytte den væk links regować gas (eller gas pedal) og 3-5mm (pumpen)? For mig links er sådan opvejes ikke resulterer i nogen forandring.
 
Skru op for kofangeren lidt løftestang med et reb og derefter indstille tomgang lidt løftestang (med et godt sæt at trække et lille håndtag i retning af at stoppe motoren går i stå, hvis ikke lidt skrue i kofangeren ud løftestang med et reb
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top