puslespil omkring krydderi i Standard Cell Baseret Design?

P

Patriot

Guest
Mit design er standard Cell baseret design, jeg bruger verilog for Opførsel Beskrivelse, og logik syntetisere med DC, men hvordan kan jeg få krydderiet Netlist efter syntesen?
er det at bruge krydderi til at designe celler?derefter syntese baseret disse celler?

Jeg er forvirret med design flow?
tak for hjælp

Det er ikke almindeligt at gøre krydderi simulering for digital design.Du kan få brug for det for celle design.Nu skal du gøre timinig kontrol.

Biblioteket sælger giver krydderi-Netlist for hver celle.Men du har stadig brug for nogle Netlist oversætter til at oversætte den syntetiserede gate-niveau Netlist til krydderi-format Netlist til transistor-niveau simulering.

sunjimmy skrev:

Biblioteket sælger giver krydderi-Netlist for hver celle.
Men du har stadig brug for nogle Netlist oversætter til at oversætte den syntetiserede gate-niveau Netlist til krydderi-format Netlist til transistor-niveau simulering.

v2lvs kan oversætte verilog Netlist i krydderi Netlist.Men det skaber også et pinmap attribut, der ikke kan understøttes af nogle krydderi simulator.

En anden metode er at bruge Cadence Virtruso komponist til at gøre det Netlist oversættelse.Men det er ikke meget brugervenlig (You've at læse i cellen biblioteket og lave noget pin for kortlægning job først).

kctang skrev:

v2lvs kan oversætte verilog Netlist i krydderi Netlist.
Men det skaber også et pinmap attribut, der ikke kan understøttes af nogle krydderi simulator.En anden metode er at bruge Cadence Virtruso komponist til at gøre det Netlist oversættelse.
Men det er ikke meget brugervenlig (You've at læse i cellen biblioteket og lave noget pin for kortlægning job først).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back