PWM teknik til at udvikle sinusbølge inverter

Z

zohaib

Guest
der kan beskrive pwm teknik til at udvikle sinusbølge inverter?

Ensretter i vedlagte H-Bridge inverter kredsløb kan erstattes wth et boost konverter til at have en batteridrevet inverter.

tak nandhu og FVM jeg tror, at for dette formål har jeg til at opdele komplette cyklus i to faser af 10 msek hver (50Hz output), hvis jeg deler en fase af 10 msek i 10 lige store impulser, hvor pligten cyklus af en puls bliver høj og så går lav (IST tyndere til tykkere indtil 5 impulser og derefter tykkere til tyndere næste 5 cyklusser) efter at have udfyldt en fase af programmet at gøre det samme igen med anden bit, men jeg lavede dette program på atmega8 men mosfet går slag efter et par gang jeg forvirre: cry:

Typisk PWM frekvens for motoren omformer ville være 4 til 16 kHz, dybest set et kompromis mellem skift tab og let filtrering af Udgangsripple. Dette kan opnås med AVR OC1x udgange. Med en H-bro, er det vigtigt at have en interlock delaytime at forhindre fra bro shorts. Dette er ofte udføres af ekstra hardware logik for sikker adfærd i tilfælde af op programmering fejl.

Kig på attched artiklen om PWM sinus DC til AC inverter

hej alle jeg formået at få pwm pulstog output alle ting i fint, men spikes kommer Nu vil jeg gerne vide om den output filtret, hvad der bør være den måde at designe 1mh spole tak

[Quote = Zohaib] hej alle jeg formået at få pwm pulstog output alle ting i fint, men spikes kommer Nu vil jeg gerne vide om den output filtret, hvad der bør være den måde at designe 1mh coil tak [/quote] hi Jeg vil uploade et software til at beregne spolen wire gauge størrelse og turnes aften. Tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back