Q15

E

elektron02

Guest
Vi hjerteligt velkommen!
Jeg har en CB-radio ONWA MK3 og følgende spørgsmål:
Radyjko er brudt, er blevet behandlet med netværket spænding.Fusion er 100% effektiv, fordi den er blevet tilsidesat til en anden cb.Der er ingen skud affyret kondensatorer og manglen på synlige skader med det blotte øje.Med radioen når de er tilsluttet til nettet trak røg, men jeg kan ikke finde hvor.Jeg kontrollerede alle de dioder, transistorer, hvis det er omkring Så hvad kunne være ødelagt?
Når du tænder den støj kan høres i højttaleren, så en lidt mere levende:)
Displayet på alle ben spændingen er ca 1V og falder.Om andre elementer, der sker nøjagtigt det samme.Podpinając gauges målt spændingen falder forholdsvis hurtigt.Efter odpięciu meter, og tilslut den igen i august, viser resultatet, og derefter begynder at falde spændinger på det element, betragtes np.1V per sekund 0,7 V 0,6 V, osv.
Jeg ved, at der er vanskelige at lokalisere fejlen på afstand, men jeg vil meget bede om hjælp, fordi han ikke er her wskóram.

Hej.

Jeg læser og læser, men kun en kan skrive - som den berømte siger Karguli - TOSZ et chok.: D

Spænding ~ 230V effektoptag CB radioer -: crazyeyes: Shii:

Vær sikker på du kontrollere spænding på:
- Q15 (= indsamler & Supply base = 9,1 V, udleder = 8,5 V)
- LC7185 ben 24 IC1 (7,5 V) [D13]

Denne base / begyndelsen af målinger, efter spænding (~ 230V).: Cry:Hilsen.

Enig kammerat radio er også et chok:) Er du sikker på du har set i august overraskelse, da disse ~ 230:) Min bror ønskede at komme i kontakt med en kollega, der købte en kortbølge og så det kom ud ...men jeg tror, at med jeres hjælp, jeg kører det endnu, og nogle tjener mig:)Tilføjet efter 14 [minutter]Spænding på Q15 er ubetydelig omkring 0,2 V og dråber på hvert ben.Ved Derimod er syntesen af de 24 ben 2v og falderTilføjes efter 46 [minutter]:Kolleger mest bekymrer mig, er den spænding, der altid falder på de enkelte elementer.Af naturligvis den strøm, når er okIndsættes efter 15 [minutter]:Mærkelige ting sker.Når du har målt spændingen på ben rører syntese af 24 fod til en - til opstaldning af måleren CB Radio spænding tilbagegang, og da jeg rørte ved mindre direkte til magten 7,7 V. De opnåede resultaterMen på K15 er stadig uændret.
Kolleger Hvorfor sker det?
Hvorfor tager mindre fra disse buske i radioen gå?og banke ind i strømforsyningen er ok?

Spørg om foto bebechów, på den ene side og på den anden plade.

elektron02 skrev:

Hvorfor tager mindre fra disse buske i radioen gå?
og banke ind i strømforsyningen er ok?

Desværre vil vennebillede ikke hjælpe.Med det blotte øje intet går til efterretning

Kontroller stien til de steder, hvor ledningen er loddet til de vigtigste paneler, så tjek plus en afbryderen, der kommer til, er i volumen potentiometer, og derefter kontrollere, om den strøm går til den igen, plus bundkortet.skrive resultaterne af målinger, vil vi give yderligere rådgivning.

Korrekte spænding er ca 13,8 V.Radyjko brøl men ingen synlige tegn på liv

Citat:

elektron02 skrev:

Hvorfor tager mindre fra disse buske i radioen gå?
og banke ind i strømforsyningen er ok?Onwa er ikke på forsiden af "dash"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back