QRC output indeholder ikke nogen parasitære info!

P

parsatt

Guest
Hej alle, jeg har et problem med Assura QRC ekstraktion. Nå problemet er, at når jeg kører QRC det er OK, er output.sp fil, der oprettes så godt. Men doesnot omfatte enhver parasitisk. Er der nogen der kender løsningen. Jeg sætter pris på din hjælp!

Hvad mener du med
... Men det doesnot omfatte alle parasitter.
? Når QRC (jeg formoder du bruger Assura værktøj til udvinding, right?) Færdig, og du er tilbage-annotering de parasitter på din skematisk hvad ser du? Også give dine QRC faner 'setup, måske er der noget galt.

Kære jimito Ja, jeg bruger Assura QRC til ekstraktion. Jeg bruger en transistor i mit setup jeg bare se oplysningerne om transistoren i output sp-fil. Jeg har vedhæftet min QRC setup og ouput SP-filen. BTW for QRC at arbejde jeg coppied alle installationsfilerne herunder QRCTechfile, RCXsetup og ... til min kadence arbejde bibliotek.

Undskyld, jeg er ikke bekendt med en sådan QRC setup ... med de indstillinger, jeg ser først og fremmest i den første fane jeg tvivler på, at du kan udføre et udtræk i denne way.My bedste anbefaling er at gennemgå den kadence QRC manual (placeret i din Assura installation bibliotek) sammen med din teknik træning guide / manualer for en ordentlig udsugning procedure.
BTW for QRC at arbejde jeg coppied alle installationsfilerne herunder QRCTechfile, RCXsetup og ... til min kadence arbejde mappe.
Nej, det er ikke korrekt, så vidt jeg ved, og det er ikke nødvendigt!

Nå, har jeg bare fulgt alle de teknologiske og Assura retningslinjer for RCX'en setup. Synes alt er OK. Jeg har endda gået igennem alle de logfiler. (QRC.log og rcx.sh) og ingen fejl blev indeholdt:. (Tror du, hvis jeg kan køre rcx.sh direkte til at køre den og se problemet i stedet for at bruge gui?

Nå, har jeg bare fulgt al den teknologi og Assura retningslinjer for RCX'en setup.
Og disse instruktioner beder dig om at bruge de indstillinger, der vises på den første SETUP fanen Assura QRC GUI? Jeg mener, har de anbefaler dig at vælge et spøgelse udgang til udvinding procedure, som du viser i det første billede du har uploadet? Derudover er du angiver et setup dir / home2/13, jeg formoder, at det er forkert det ikke synes at være korrekt, hvis jeg kan godt huske der du indstille QRC installation stien eller sådan noget.
Tror du, hvis jeg kan køre rcx.sh direkte til at køre den og se problemet i stedet for at bruge GUI?
Sandsynligvis ja, men jeg kan ikke hjælpe dig med dette, måske nogen bevidst om denne procedure kan bidrage med et svar.

Ja du har ret. Men jeg tror ikke, at output filtype have noget med problemet, og opsætningen biblioteket er det sted, jeg har kopieret alle QRC installationsfilerne. herunder RCXspiceINIT P2LVSfile cap_coeff og ...

Men jeg tror ikke, at output filtype have noget med problemet
Ok, måske ... men hvad er formålet med spøgelse udvælgelsen er der?
og setup bibliotek er det sted, jeg har kopieret alle QRC installationsfilerne. herunder RCXspiceINIT P2LVSfile cap_coeff og ...
Jeg foreslår, at du ikke kopiere / flytte originale teknologi filer og mapper, medmindre du kender meget godt, hvad laver du, og du er helt sikker på at du ikke vil gøre dit liv sværere ved at skabe problemer ved dig selv! ;-) Så prøv at bruge standardindstillingerne originale PDK stier. Lad mig vide noget ... hvad er du prøver at gøre? Ønsker du at oprette en analog udvundet billede af dit design og derefter sende-simulere det? Eller du forsøger at udvinde dit design og derefter se parasitter i tekstvisning?

Kære Jimito13, har jeg prøvet alle output filerne type. ikke virker: (Det sker så hurtigt med udvinding at jeg kender den virkelige parasitiske ekstraktion er ikke foretaget Jeg har ændret stien til den oprindelige såvel som du at vide, men ingen fremskridt er dog, ved at sammenligne RCX'en!... sh genereret fra min PDK med rcx.sh fra de andre teknologier, fik jeg at vide, at rex kommandoen mangler i det. IE Det har pax, sip men ikke Rex! Måske det script generator, der kombinerer brugeren kører optioner med den capgen initialiseringen scriptet ikke fungerer korrekt Det er derfor, jeg forsøger at eksekvere filen direkte, men er ikke lykkedes endnu yyyy .... Jeg sidder her for 2 uger:.. (

Måske har du en forkert PDK setup og ting der mangler ... Prøv at komme i kontakt med dit CAD leder sammen med din teknologi for at finde en løsning for dette.

Ja, jeg tror, ​​at jeg skulle gøre det endelig. Sætter pris på din hjælper :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back