quesion om aktuelle passive RFID-tag 900M

B

berryfan

Guest
hej, jeg har spørgsmål om aktuelle RFID-tag på 900MHz
1.Hvordan meget strøm har RFID-tag brug for?
Jeg fandt IEEE papir om RFID recitifer: Det kun give 5uA på max, men min kredsløb omfatter RF_DC, OSC, DC_DC med de løbende 6uA ~-20uA (ligesom sine IPP), så jeg anslå den gennemsnitlige nuværende 13uA som skal leveres af RF_DC.
2.Den Inverter connetcing med DC_DC
med inverter forbinder med DC_DC, kan jeg se store overgang aktuelle ske, er der nogen forslag om det? Hvordan kan jeg minish det?takker alle jer, mine venner

Hvilken slags inverter er du ønsker til dit tag?Bortset fra afgift pumper til EEPROM HV generation, sædvanlig RFIF tags er tilfreds med en spænding-fordobling ensretter og en slags parallel eller serie voltage regulator, så vidt jeg ved.

Jeg tror, RFID-tag har en ralatively stor kondensator til at holde nok energi til
RF sektion gennem besvarelsen periode og EEPROM skrive cyklus.

Tak, jeg har en OSC i RFID, men hvis OSC direkte kontakt med DC_DC, becase den store produktion modstand soc, så jeg bruger en inverter eller buffer til at køre dc_dc, og frekvensomformeren kan medføre store spændingsvariationenTilføjet efter 3 minutter:Davood Amerion
du har ret, ved jeg kan bruge en stor hætte, men den nuværende, som fremkaldes ved inverter (eller buffer) kan lide synd mode.not den pluse som du trorTilføjet efter 3 minutter:FVM
RFID skal have dc_dc, så brug for et ur signal, jeg ved ikke, hvordan du kan få et ur signal.thanks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back