Question about FCC part15.247

K

katykaty03

Guest
Kære alle,
Jeg har et produkt, der anvender DSSS.Hvis bør opfylde FCC part15.247.Men jeg kan ikke forstå en af erklæring nedenfor.ville du pls hjælp?
Del 15,247 (2)
--- citerer --
(2), der anvender digital modulation kan operere på 902 - 928 MHz,
2400 - 2483.5 MHz og 5725 - 5850 MHz.Den mindste 6 dB båndbredde skal være mindst 500KHz "
kHz.
- citat --Jeg kan ikke forstå, "De mindst 6 dB båndbredde skal være mindst 500KHz"

Ifølge denne erklæring, er resultatet altid "pass"?fordi båndbredden kan uendelig uanset indstillingen af RBW!?er, at "mindst" bør "maksimal"?
Jeg mener, at testen bør være så tal.Am I right?
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Tja, det er en spredning spørgsmål.FCC ønsker at sikre, at din kode er effektiv nok til at sprede energi langt nok til at gøre din transmission mindre tilbøjelige til at marmelade nogen.For eksempel, hvis du havde en masse unmodulated carrier lækage, din 6 dB båndbredde vil være meget smal, og du vil ikke testen.Så du starter din transmission, du ser på skærmen af spektret analysator, du peak markere den højeste (bør midten) gå ud til 6 dB afsaetningssteder og sørg for, at de er mindst / - 250 KHz fra kanalen Center.

Jeg ved ikke, hvad de skal indstille RBW og VBW til.Måske kan du slå op FCC prøverapporter af nogle andre lignende systemer på FCC site.Du behøver at vide FCC ID nummer på bunden af konkurrents dele med henblik på at slå op prøvningsrapporter.Jeg vil vædde på, du finder en af dem, at detaljerne nøjagtigt, hvordan du gør, at testen.

Brugen af spredt spektrum teknologi (FHSS, DSSS og OFDM inkluderet) i Licens fri ISM bands har til formål at sikre sameksistens mellem flere systemer.Ovenstående er FCC specifikation for at få det ønskede miljø.

-Sidd

Jeg er enig med biff44 i hans bemærkninger.Det ligner FCC er at sige, at din båndbredde være noget mere snæver end 500 MHz (på -6 dB) punkter.De forsøger at sørge for, at du spredes bredere end 500 MHz.

I think so.men jeg er så forvirret af ordet "minimum".Jeg synes, de skulle fjerne dette ord

Hej,

Du skal bruge minimum 500KHz 6dB BW (maksimalt kan uendelige) for givet DSSS signal.

Behov for at måle 6dB BW med Spectrum Analyzer fastsættelse af RBW = 100kHz (VBW = Auto).

Også højst Transmit Power Spectral Density = 8dBm/3KHz (målt ved hjælp Spectrum Analyzer med RBW = 3KHz & Sweep Time = Span / RBW i sek).

Hvis du vil oprette DSSS signal kan du endda bruge enkle ursignal for spredning, forudsat du opfylder 6dB BW> = 500KHz, PSD = 8dBm/3KHz &
the maksimal udgangseffekt af den forsætlige køleren må ikke overstige 1 watt (med antenne Gain op = 6dBi hvilket giver 36dBm EIRP).

https://gullfoss2.fcc.gov/oetcf/eas/reports/ViewExhibitReport.cfm?mode=Exhibits&RequestTimeout=500&calledFromFrame=N&application_id=358082&fcc_id='SP2-RG4-J01'

Check:
https: / / gullfoss2.fcc.gov/oetcf/eas/reports/ViewExhibitReport.cfm? Mode = udviser & RequestTimeout = 500 & calledFromFrame = N & application_id = 358082 & fcc_id = 'SP2-RG4-J01'

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back