Queuing SYSTEM

T

the_wind

Guest
Jeg har besluttet at arbejde på kødannelse systemer ... Jeg ønsker at gennemføre den i vores skole, coz dens meget især under tilmelding ...

Kan du give mig guyz en nyttig info, papir Skema eller overblik over dette emne af mine ...

tnx og --- velsigne på forhånd ....

Har gjort flere projekter af denne slags i fortiden for hospitaler og klinik.Den første måde er også den nemmeste måde er at bruge 3 "eller 4" 7-segmenter.Jeg har sat fuld Skema og kildekode i min hjemmeside (under PIC afsnit)

Den anden måde er at bruge en slags LED matrix panel.I de sidste, jeg har brugt 192 * 64 tri-color LED bar til dette job.Wit en 16F877 PIC MCU og en voice rekorder chip isd4004, er det muligt at afslutte kø nummer ringer i registreres TJV menneskelige stemme.

Den tredje måde er at bruge LCD TV, ved hjælp af en PC med Windows software.

John Leung
www.TechToys.com.hk

Jeg er især ønsket at gøre det prioritet nummer SYSTEMER ..... Disse oftest anvendes i banker .....

Hjælp mig plzzzzzzz ...............

Jeg kan især betyde prioritet nummer system, der er ved at blive implementeret i bankerne til at håndtere kunder i orden.Dens ligesom en række gives til hver kunder, således at når antallet de har ved hånden bliver kaldt, så er det deres chance for at blive underholdt.

Algoritmen er ligesom at ... Jeg vil gerne gennemføre det i vores skole, således at tilmeldingsanvisningerne og forretningstransaktion flow ville være så nemt at administrere og håndtere ....

Så jeg tror, der er mere end én tjeneste counters i denne sag.Hvad med kø billet dispenserenheder?Vil det være en enkelt kø billet printer?Hvis ja, kan du overveje at bruge en PC kontrollere Q antal og gør billetten trykning forvaltning.At
pc'en er tilsluttet tastaturer via en slags RS485 nettet eller LAN-netværk.Sig, du har 10 counters med 10 tastaturer.Hver tastaturet vises den nuværende kunder i Q. Tjenesteyderen ved hver counter kunne gøre en fri hånd keypress for en 3-cifret Q antal (f.eks 123).At undgå fejl, hver tastaturet er udstyret med en LCD-skærm til at vise det nuværende antal på opkald.En tasten ENTER for at bekræfte, at ringe, og derefter at Q antal ville blive fratrukket kontrol kontrollerende software ....

John

Kan jeg have nogle artikler, papirer eller websteder, som jeg kan besøge vedrørende DIS sagen ..?

Takket og --- velsigne ...

Type automatisk Queuing system eller elektronisk Queuing system (MKS) i Yahoo eller Google vil give dig nogle hints.EQS er et kommercielt produkt.

John Leung

Thanks anyways ... kan du hjælpe mig med at udforme systemet?Hvad er min første skridt i denne forskningsprojekt?

Første definere krav såsom:

Hvor mange ringer counters?
Hvor mange kø?
Er den opkaldende foretrækker en først tjene grundlag?
Hvor stort er displayet for offentligheden påkrævet?Hvilket format?Er det at være et simpelt, 7-segment, eller dot-matrix LED display, eller farve LCD TV?
Skulle der være noget sandt menneskelige stemme annoucement for opkald?Eller simple Ding Dong alarm?
Hvor mange systemer til at være bygget til dette system?
Skal vi håndtere en støbning kabinet til kunden for lav volumen produktion, eller skal vi bruge hyldevare punkt gerne PS2 tastatur for indkaldelse tællere, PC-tastatur, eller vi fremsætter en skræddersyet kabinet?
.....

Mange spørgsmål kan stilles til denne form for projekt.

John Leung

Af den måde, vi allerede konstruktionen af MKS og var håbet, at det
vil arbejde den måde, vi ønsker.Men forskning har mange dele, jeg har virkelig ikke offentliggjort materiale til dokumentation og gennemgang af relevant litteratur.Og også hvis vi har dem, så kan vi sammenligne med de eksisterende.

Min instruktør fortalte mig, at mit papir mangler støtte detaljer og fakta.De papirer,
jeg søger er om edb-baseret queueing systemer, Microcontroller-baserede queueing system og Hardwired queueing system.Da jeg på forskning af Hardwired queueing system, jeg stadig er nødt til at sammenligne den med de to jeg har ovennævnte.

Håber nogen kan hjælpe mig ......

Thank You ..... håber, at jeg kan hjælpe dig ved at donere nogle af mine tilgængelige punkter ....

Dens gerne opbygge systemet med forskellige dele af IC ... modsætning af microcontroller hvor systemets opførsel er programmeret.

hej
Jeg forsøger at gøre en kødannelse, men jeg står over for et problem i afstand af afbrydere og skærmene, da de vil være langt væk fra MCU, så signalet bliver forvrænget.har nogen en idé om, hvordan man kan løse dette problem?

hilsen,
Redhat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back