Rådgive Nødvendig 4 sidste år projekt wth FPGA

S

sp

Guest
Kære alle, tak .... first .... jeg har brug for noget hjælp om emnet på mit sidste år projektet i mit universitet. Jeg hav nogle bord wth Altera FPGA chip / s. ... og im stadig tænker på tot emne, jeg skal gøre wth disse bestyrelser. Jeg ville b taknemmelig, hvis nogen kan foreslå mig et par, der er velegnet som mit sidste år projekt. Jeg ville elske det hvis det ikke involverer telekommunikation, kommunikationsområdet, dont jeg kan lide det:) im en elektronik hovedfag studerende. Jeg elsker VLSI, PLD / CPLD, FPGA, digital elektronik, digitale integrerede kredsløb, mikroelektronik, effektelektronik, kredsløb teori stuff .... det ville b virkelig taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe ... mange mange mange thanxs i forvejen ... min hilsen, sp

DSP med FPGA'er er et varmt område .. der foregår en masse på! Men et af problemerne er, hvordan man gennemfører floating point algoritmer .. Nå der er HSLA et bibliotek, som du kan få her: www.utia.cas.cz du stadig har brug celoxica .. med denne eventuelle DPS ansøgning nu er stright fremad!

Kære eltonjohn, tak for ur forslag .... too bad jeg NVR undersøge enhver kursus om DSP b4 .. men jeg HAV hørt om det .... tror jeg vil læse mig selv på det,,, jeg ved bare det er digital signalbehandling ... NI HAV ingen idé om tot det er ... er der nogen sammenhæng btween DSP n digital billedbehandling? ... andre forslag fra andre? ... Jeg hav tænker på at gøre FPGA som en controller på fysiske ting .... men alt det emne, jeg kan tænke på er for let, for almindeligt som ikke er egnet til mit sidste års projekt ... thanxs igen eltonjohn ... hilsen, sp

Hej SP, kan du prøve at gennemføre gamle processorer du er fortrolig med, kan være du kan prøve intel 8085. Du måske allerede blive undersøgt denne ene ... Men nu forsøger at bygge en. Jeg er sikker på at du vil lære en masse at gøre det ... Vigtigst er du er færdig med ur-projektet i gang og arbejder threfor jeg foreslå dig at gøre 8085 dette vil spare ur tid, hvis ur allerede er bekendt med 8085 arkitektur. En anden ting er det ikke alt for kompliceret at bygge en! Held og lykke!

Tag noget almindeligt gjort i mikro-og gøre det bedre i hardware:)

[Quote = jdhar] Tag noget almindeligt gjort i mikro-og gøre det bedre i hardware:) [/quote] kunne jeg vide tot lave u mener ... ikke forstår ?.... at gøre det 8085 er god ide,,, men jeg kun HAV viden i 8051 controlleren ... kan det b implementeres ved hjælp af FPGA så godt? .. thanxs alle for svar .... hilsen, sp

Hvad med at gøre Manchester codec eller en ciclic redundant codec.

ya .. 8051 kan implementeres på FPGA .. og det er et meget godt projekt for startere

Jeg råder dig til at lave en digital backend for et UWB-system. Hvis du er kun et u kan vælge en blok af det, den matchede filter for eksempel.

[Quote = jnanabindu] ya .. 8051 kan implementeres på FPGA .. og det er et meget godt projekt for startere [/quote] kunne u fortælle mig mere om det .... efter endt VHDL kodning,,, kan v Brug samling kode til at programmere 8051 FPGA gerne v normalt gør eller stadig har brug for VHDL at programmere 8051 FPGA ??... HAV tvivl ... thanxs .... [Quote = amraldo] Jeg råder dig til at lave en digital backend for et UWB-system. Hvis du er kun et u kan vælge en blok af det, den matchede filter for eksempel. [/Quote] jeg dont forstå, tot er backend ... tot er UWB .... undskyld for mit uvidende ... ya ya ... du ingen kommunikation stuff .. uncapable / uinteresseret ....: P mange mange mange thanxs til alle svar ... u al hjælp ... hilsen, sp

Hej SP, hvordan abt går til en generator af tilfældige tal med mere perfektion end almindelige. Jeg mener den tilfældighed .. selvfølgelig kræver GR8 niveauet i matematik baggrund. . Og derefter kodning! :) (Ikke et originalt forslag) / cedance

Hej SP, som jeg forstår dig hv ikke gjort DSP Selvfølgelig, det WÜD være bedre for ur karriere at gøre, DSP, men for ur-projektet bekymring u kan gå alongwith 8051, er det et rigtig godt projekt at gøre ur grundlæggende elementer i M-controller og FPGA'er , kan yderligere u add-on ur applikationer i dette projekt. Hvis du r at gøre dette, u kan få en god vejledning her. Som pr mig gå efter 8051, men andre er også velkommen!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back