rørledning ADC design

C

carlyou

Guest
Hvis jeg ønsker at designe en 12BIT, 65 eller 80MHz rørledning ADC, hvordan kan jeg få de forskellige moduler 'parametre såsom prøven beslutning, OTA vinde, og så videre, der kan give mig et råd eller indføre nogle papirer?For nogle grunde, jeg har til at bruge hspice i Windows til at simulere mit design og kun har en TSMC ,35 level49 model, er det nok til at opnå mit mål?Mange tak.
carl

Jeg synes, det er muligt at opfylde de krav, som u behov for udformningen af ADC.u kan få masser af datablad fra ti.com (Texas Instruments site) og maxim.com og u kan få masser af design og materialer i IEEE (halvledersensorer kredsløb) tidsskrifter om ur arbejde.

"Hvis jeg ønsker at designe en 12BIT, 65 eller 80MHz rørledning ADC, hvordan kan jeg få de forskellige moduler 'parametre såsom prøven beslutning, OTA vinde, og så videre, der kan give mig et råd eller indføre nogle papirer? For nogle grunde, jeg har til at bruge hspice i Windows til at simulere mit design og kun har en TSMC ,35 level49 model, er det nok til at opnå mit mål? Mange tak.
Carl "

Hej

Som din målregion 12BIT, 65-80MHz rørledning ADC .. så i første omgang afgøre, hvad der vil blive specifikationerne for sub blokke (dvs. opamp, komparator, S & H, MDAC, spænding reference osv.)

fejl tolerance af
1. etape 1 / 4096 v (hvis din FSV = 1V) for, at grunden til, at du kræver mere end 80dB åben sløjfe gevinst.

her Jeg vedhæfter en pdf-fil til din klar reference.

bye ...
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back