H
haseeb123
Guest
Hej Jeg har et problem med min kredsløb som lukket. R1 (25 W / 15 ohm) varmer op for meget. Jeg agter at komme tilbage indikation af, at mine lamper 1 og 2 har slået fejl. Hvor der står (LP_Fail at PIC), thats den knappenål, der er trukket høj, når optokobler slukker i tilfælde af en lampe fiasko. Jeg bruger 24VDC. Problemet er ikke programmering eller PIC, men er infact optokobler tilbage indikation af, at jeg ønsker, og det ser ud til, at der er en fejl i kredsløbet. R1 Over opvarmer for meget for hurtigt. Min lamper hver lodtrækning 1amp nuværende @ 24VDC. Hvis jeg ved at passere optokobler og R1 og tilslut 24VDC direkte, så har jeg ingen problemer, og lamperne er perfekte sammen med nogen end varme emner. Jeg har prøvet høje / lave værdier af R1 og med højere watt så godt, men den opvarmning af R1 er langt til store og u kan lugte det brænder! Venligst kan nogen foreslå en rettelse til overophedning problemet eller foreslå en anden slicker måde tilbage indikation af PIC i tilfælde af min lampe fiaskoer. Haseeb