Radio Shack DX440 FM-båndet rødt signal styrke, men ingen lyd?

J

jimzy67

Guest
Jeg får røde signalstyrken lys angiver signal, men ingen lyd på FM-båndet?Jeg får lyd på alle de andre bands?Kan nogen hjælpe?

Når jeg tænder for radioen jeg kan få lyd fra stationer på alle af de bands, med undtagelse af FM-båndet.Altså, for eksempel, når jeg lytter til Radio Exterior de Espana, kan jeg høre stationen og lytte i. Men, når jeg skifter til FM-båndet på 91,5 sige, min lokale klassisk musik stationen, kan jeg ikke høre nogen lyd, Imidlertid vil den røde "Signal" indikator op til det maksimale, og indikatoren vil bevæge sig op og ned, når jeg melodi ud at sige, 91,3 eller 91,7.Mener at hjælpe?

Flyttet antenne (kun intern drejeled pind, ingen ekstern antenne) og radio alle rundt om huset, ovenpå, nedenunder, uden for, ingen glæde.Andre FM-radioer får stationen på samme sted.Signal går op og ned med vinde potten.Hvis jeg skulle til selv at diagnosticere, jeg tror, jeg får transportøren bølge, men ingen "indhold".Jeg får både rederiet og indhold på AM og SW.Tak for at tænke dette igennem med mig.

do u forsøgte for de samme radiostation på FM andre radio anordning til de samme steder?hvis ikke, tror jeg, at der er en interferens fra andre overvejelser forårsager hyppigheden fordrejes (naturligvis i dette tilfælde u vil få en høj signalstyrke men forvrængede).Tilføjes efter 1 minut:til alle medlemmer

kan du oplyse?

Tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back