Rail til Rail komparator Offset

K

kumard35b

Guest
Jeg designe jernbane til jernbane feedback sammenligningsgrundlag for DC-DC-konverter.
Jeg står overfor udligne på grund af cascode nuværende spejl tidspunkt.
Kan nogen give forslag om hvordan man kan måle forskydningen i Monte Carlo analyse.

Antag, hvis din indgangsspænding er 2.5V, så jeg holder mig til VREF som 1.1V og otherone jeg gør en DC feje på 1,1 plus eller minus 20mV.
Jeg får en modregning af 6mV men jeg har brug for at nå 2mV (Sigma værdi).
Pl.refer til vedlagte kredsløb.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Tablety Ziio miały być najbardziej multimedialnymi urządzeniami z Androidem. Zadanie to udało się połowicznie chociaż widać w nich duży potencjał. Zapraszamy do recenzji Ziio 10. Przeczytaj całą wiadomość na <a href="http://www.idg.pl/news/372330/Creative.Ziio.10.cos.za.cos.recenzja.html" target="_blank">idg.pl</a>

Read more...

Nå, det papir, du har knyttet viser, at der er en forskydning af 4MV.En god ting at gøre her for at reducere forskydningen er at øge den nuværende i den foldede cascode våben.Et andet tip er at øge arealet af den differentierede par.

Du setup DC-analyse og derefter måle X-skæringspunkt (indgangsspænding), når udgangsspændingen er i midten af skinnerne.Faktisk Monte Carlo analyse vil køre DC feje en masse gange.Så der er ingen specielle ting du gør med det.GLEM IKKE AT KONTROLLERE misforholdet parameter i MONTE CARLO vindue, når du måler forskydningen

Tak Vamsi.I har gjort det Monte Carlo analyse og fik udlignet af 3mV.
Jeg varieret input feje DC fra plus eller minus 20mV.
Så Det gav mig godt resultat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back