re: ladningspumpe konstruktion

V

vijay_nag

Guest
hi! kan nogen foreslå mig nogle artikler eller links giver tilbundsgående forklaring om ladepumpen design? hilsen, Vijay

Hej her er nogle papirer om CP design, jeg tror, ​​de første to er de vigtigste. [1] W. Rhee, "Design af High-Performance CMOS Charge-pumper i fase LockedLoops", i Proc. ISCAS, Vol.2, s. 545 til 548, 1999 [2] Mohamed EL.H. & F. Yuan "Arkitektur og design overvejelse af CMOS Charge pumper til PLL 's", Ryerson Uni. [3] Jeffrey S. Pattavina, "Charge Pump PLL Analysis", august 06,2001 [4] B. Razavi "Design af Analog integrerede kredsløb" McGraw-Hill, PP 566-567,2001 [5] Esdras Juárez-Hernández & Alejandro D. Sánchez "A Novel CMOS Charge-pumpe kredsløb med positiv feedback for PLL Applications" Proc. ICECS, 2001 kontakte mig, hvis du har brug for mere hjælp, eller hvis du couldnot hente dem, venlig hilsen, .. Mohamed Mohsen

hi! Jeg prøvede at søge de første 2 artilces i google, men jeg kunne ikke få links. kan du venligst sende mig de links? hilsen, Vijay

Hvad er så specielt ved at designe afgift pump.if u know grundlæggende transistor dimensionering u bør være i stand til at gøre that.just beregne mængden af ​​strøm, der skal købes, og sænket af ladepumpen og størrelse transistorer i overensstemmelse hermed, også u har Ladningspumpe strukturer mulighed for at reducere omkostninger deling og desuden minimere virkningerne af en nuværende misforhold i ladepumpen. angår Amarnath

Hej Her er det første papir, som jeg tror, ​​du vil ikke være abale at hente den fra google gratis. Mohamed Mohsen

tak [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] Jeg tror, ​​hvad problemer mig mest, er matching af PMOS kilden og NMOS vask.

Charge-pumpe spændingsomformere bruge keramiske eller elektrolytiske kondensatorer for at gemme og overføre energi. Der er ikke mange info om ladepumpen online, jeg mener google, måske u kan henvise til pdf-fil nedenfor.

Hvad er den vigtigste rolle ladningspumpekredsløbet, mener jeg specielt i PLL kredsløb? Ovenstående pm bare tale om DC-DC konvertering evne dem!

charch pumpe har en meget kritisk rolle i en PLL design. de grundlæggende dele af PLL er som følger: O-komparator (PFD) -> sløjfefilter -> VCO --- ^ _________ frekvens divider________ | faktisk ladningspumpen er en del af sløjfefiltret. Det omkostninger / aflader kondensatoren (filter) ifølge de signaler ind i komparatoren. sløjfefilteret derefter styrer frekvensen ved at variere spændingen, således VCO. håber det hjælper ..

En afgift pumpe er en fasefejl intergrator. To lineære strømkilder, en postive og en negativ (pumper), enten føje afgift til (fase tilbagestående fejl), eller fjerne afgift fra (fase førende fejl) en kondensator (akkumulatoren). Du bliver nødt til at studere "Feedback kontrol Theory" for at forstå kredsløb mere fuldstændigt. Nogle online tekst: http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Control-theorySome online tekst: http://www.nationmaster.com/encycl...cds.caltech.edu/ ~ macmardg/cds110b/dft.html http://www.embedded.com/2000/0010/0010feat3.htm Brug Google til flere artikler

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back