S
schouten_tjeerd
Guest
Jeg forsøger at tildele stifter til min Spartan 3E FPGA med PACE (ISE WebPack 10,1) Men PACE ikke på forhånd assgin eventuelle ben.Den "Loc" felt er tomt ved alle områder.Hvis jeg indtaste en pin K13 i Loc området, vises fejlen: Ugyldig handling: K13.Alle Loc felter indeholde en drop down listen, men det eneste, jeg kan vælge er Bank0-Bank3.Det er næppe en PIN-kode ...PACE ikke vil tillade mig at komme ind anyting i "banken" feltet ud for den Loc område.
Denne effekt er sandt for alle online tutorials og eksempel projekter jeg kan finde, både før og efter Synthesis.Også den Pad Rapport viser pin numre P1-P100 i stedet for den matrix-brev system.Så nu er jeg totalt forvirret ...Lagt efter 8 minutter:Skidt, jeg har fundet problemet.
Det synes det tager kun pin tilordninger P1-P100 i Loc området alligevel, og derefter Bank felt er automatisk fyldt i. ucf fil er opdateret korrekt af PACE nu.
Denne effekt er sandt for alle online tutorials og eksempel projekter jeg kan finde, både før og efter Synthesis.Også den Pad Rapport viser pin numre P1-P100 i stedet for den matrix-brev system.Så nu er jeg totalt forvirret ...Lagt efter 8 minutter:Skidt, jeg har fundet problemet.
Det synes det tager kun pin tilordninger P1-P100 i Loc området alligevel, og derefter Bank felt er automatisk fyldt i. ucf fil er opdateret korrekt af PACE nu.