Re: Reg: Signal Integraty Analyse

S

sakthivel.s

Guest
Kære Alle,
Jeg er ny på Signal Integraty Analyse.Jeg ved, om betydningen af Signal Integraty Analyse.Hvad er alle de analyser, der skal gøres til højhastighedstog Signals i Signal Integraty Tool.Vi har Cadance SI Tool.Er der nogen procedure eller metoder til at følge den.Enhver Undersøgelse materialer til rådighed for SI Analyse.

Thanks in Advance

Thanks & Regards,
Sakthivel.SLagt efter1. minutter:Hi all,
Er der nogen god uddannelsesmøder avaialble med levende eksempler i Indien?

Ciekawe urządzenie peryferyjne rodem z Chin. To adapter HDMI, który umożliwi podłączenie iPada, iPhone 4 oraz iPoda 4 do dużego HDMI. Na pudełku napisano o rozdzielczości 720p oraz … no właśnie brakuje dwóch ważnych informacji: po pierwsze jak rozwiązano sprawę … <a href="http://www.frazpc.pl/aktualnosci/574071,Adapter-HDMI-dla-handheldw-Apple.html">Continue reading <span class="meta-nav">→</span></a>

Read more...

Hej!
Jeg forventer ikke et hvilket som helst fortælle om SI i Indien, men en god bog er der,
Signal Integrity forenkles ved Eric Bogata er meget god bog netop læst

__sree

Jeg vil foreslå yderligere to bøger

1.High Speed Digital Design: A Handbook of Black Magic - ved Howard Johnson.
2.Signal Integrity for PCB Designer - ved Vikas Shukla

Du kan gå gennem nogle af de sider, ved at kigge i Amazonas og kig ind i sider og få en fornemmelse af bogen.

Kære Alle,
Tak for dit svar.Jeg kender SI.Faktisk har jeg allerede været igennem Højhastighedsdæk digital design af sort magi .. De havde givet alle de spørgsmål i tilknytning til SI.Men jeg ved ikke, hvordan man kan anvende dem i praksis i SI Tool dvs hvad analyis der skal gøres i SI Tools? Er der nogen procedure?fra hvor du skal begynde? Er der nogen uddannelse til rådighed i Indien med praktiske explaination?

Thanks and Regards,
S. Sakthivel

Sakhivel,

Prøv hspice.En kort tutorial kan findes på

http://referencedesigner.com/tutorials/hspice/hspice_01.php

Hspice er en meget god simulator, at respekt i signal integritet ingeniører.Jeg er ikke sikker på, om din virksomhed har adgang til værktøjet

Eric Bogatin udfører god uddannelse i USA.Jeg er ikke sikker på om Indien.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back